به گزارش ایرنا، هادی زارع پور روز یکشنبه در آیین توزیع بسته های آموزشی در مدرسه 13 آبان روستای آب شیرین گچساران، توزیع این بسته ها را با اولویت دانش آموزان مقطع ابتدایی دانست و افزود: این کمک ها به ارزش 8 میلیارد ریال از سوی خیران اهدا شد.
وی بیان کرد: بسته های آموزشی اهدایی شامل دفتر، خودکار، مداد، مداد پاک کن، خط کش، کیف، کفش، لباس و کتاب است.
زارع پور هدف از اجرای این طرح را محرومیت زدایی دانست و گفت: توزیع این بسته ها موجب فراهم سازی زمینه رشد و شکوفایی استعداد فرزندان زیرپوشش و توزیع و ترویج محصولات و نوشت افزارهای ایرانی - اسلامی می شود.
سرپرست آموزش و پرورش گچساران نیز در این آیین گفت: 2 هزار بسته آموزشی و نوشت افزار تاکنون با مساعدت خیران در بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شده است.
محمد شهبازی تصریح کرد: این بسته های تحصیلی بین دانش آموزان مناطق محروم از جمله روستاهای باباکلان، آبریگون، اشکفت شیری، چهار بیشه، حوزه امامزاده جعفر و محله های رادک و سادات توزیع شد.
وی ادامه داد: بیش از 52 البسه از سوی خیرین گچسارانی به ارزش ریالی 143 میلیون ریال بین دانش آموزان روستای آب شیرین توزیع شد.
شهبازی گفت: پنج درصد از جمعیت دانش آموزی این شهرستان معادل یکهزارو 269 نفر بی بضاعت هستند.
وی اظهار داشت: از این تعداد دانش آموزان 600 نفر پسر و 669 نفر دختر هستند.
وی تصریح کرد: بیش از 296 دانش آموز یتیم زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان است.
188 مدرسه دولتی و 87 مدرسه غیر دولتی در این شهرستان وجود دارد که در این مدارس 23 هزار و 996 نفر مشغول به علم آموزی هستند.
فزون بر 152 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.
2082/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.