به گزارش ایرنا، بیستمین همایش فرماندهان، مدیران ،مسئولان عقیدتی سیاسی و روسای پاسگاه های نواحی و مناطق مختلف کهگیلویه وبویراحمد روز پنجشنبه با حضور جمعی از مسئولان و مقامات اجرایی در محل سالن همایش های فرماندهی انتظامی استان در یاسوج برگزار شد.
حجت الاسلام قدرت الله خرم روز در این همایش تلاش ها و فعالیت های شبانه روزی پلیس و نیروی انتظامی استان را در عرصه های گوناگون و برقراری و ایجاد امنیت در جامعه را قابل تحسین دانست.
وی بزرگترین افتخار و سرمایه برای مجموعه پلیس و نیروهای انتظامی در سراسر کشور را رضایتمندی مردم و اعتماد جامعه به این مجموعه عظیم دانست و اظهار داشت که امروزه این مهم تحقق یافته است.
رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان کهگیلویه وبویراحمد گفت: رهبری فرزانه انقلاب بارها و در بسیاری از مناسبت ها از تلاش ها و انجام ماموریت های نیروی انتظامی ابراز رضایت کرده که همین امر خود موید تلاش های قابل تقدیر این مجموعه در ایجاد امنیت در عرصه های مختلف بوده است.
وی نقش تعیین کننده پلیس و نیروی انتظامی در برگزاری باشکوه و امن انتخابات و حفاظت و پاسداری از صندوق های اخذ رای را یادآور شد و گفت: یکی از پشتوانه های مهم دفتر نظات و بازرسی شورای نگهبان و ناظران و بازرسان در زمینه برگزاری انتخابات مختلف در استان پلیس است.
حجت الاسلام خرم روز تصریح کرد: دشمن، امروزه جبهه های جدیدی را برای ایجاد ناامنی در سطح کشور به ویژه در حوزه معیشت و اقتصاد مردم نشانه رفته که ضرورت هوشیاری و برخورد به موقع نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی در این راستا بیش از پیش احساس می شود.
فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: برخورد قاطع با جرایم مشهود و منافی عفت، اخلالگران نظم و امنیت عمومی و مبارزه جدی با قاچاقچیان مواد مخدر از اولویت های مهم نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری است.
سردار مهدی انصاری اظهار داشت: یکی از اولویت های اساسی پلیس کهگیلویه و بویراحمد تاکید بر رویکرد جامعه محوری و رضایتمندی مردم است و در این راستا از تمامی ظرفیت های موجود برای تحقق این مهم استفاده خواهد کرد.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقابله جدی با تجمع های غیرقانونی ، پیشگیری از وقوع جرائم خشن و برخورد قاطع با اخلالگران نظم وامنیت عمومی و اجتماعی در جامعه از دیگر محورها و اولویت های پلیس در سال جاری است.
وی بررسی نقاط قوت و ضعف در زمینه کارکردها و ماموریت های پلیس، استفاده از تجربیات و تبادل نظر و افکار فرماندهان، مدیران و مسئولان عقیدتی و سیاسی ،حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی در مناطق مختلف استان و همچنین بررسی و تاکید بر آمادگی بیشتر نیروی انتظامی به ویژه یگان های امدادی با برخی اتفاقات احتمالی در حوزه امنیت اجتماعی از محورها و اهداف اساسی برگزاری این همایش یک روزه است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: این استان ظرف سه سال گذشته با کاهش 30درصدی نزاع های دسته جمعی رتبه نخست را در بین همه استان ها کسب کرده است.
وی با اشاره به افزایش 20درصدی کشفیات مواد مخدر در هشت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: از اوایل امسال تاکنون حدود سه تن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.
وی تصریح کرد: بیشترین میزان مواد مخدر کشف شده در سال جاری در محورهای ارتباطی یاسوج- فارس و یاسوج - اصفهان
بوده است.
3016/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.