به گزارش ایرنا فرماندار شهرستان بویراحمد روز یکشنبه در نشست شورای اداری گفت: بر خلاف سنوات گذشته که مراسم بزرگداشت آیت الله ملک حسینی توسط ادارات و مدیران کل انجام می‌شد امسال ادارات و مدیران شهرستانی برگزار کننده مراسم خواهند بود.
شاهرخ کناری افزود: شش کمیته برای برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت حضرت آیت الله ملک حسینی در فرمانداری بویراحمد تشکیل شده و همه مدیران زیر مجموعه این کمیته‌ها در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم مشارکت خواهند داشت.
وی ادامه داد: در روز پنج شنبه ایاب و ذهاب مردم روستاهای اطراف برای حضور در مصلی توسط ناوگان سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری یاسوج انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: شهرداری یاسوج نیز تدارکات و پشتیبانی این مراسم را به عهده گرفته است.
شهردار یاسوج نیز در این نشست گفت: آیت الله ملک حسینی مظهر شجاعت و دین‌داری است و باید ترتیبی اتخاذ شود تا بزرگان و ریش سفیدان و افرادی که شناخت کاملی دارند، خاطرات خود را از وی بازگو کنند.
نستهن مقدم ادامه داد: برگزاری مراسم بزرگداشت آن عالم جلیل القدر باید مردمی بوده از تشکیلات اداری صرف خارج شود.
وی تاکید کرد: شهرداری و تمامی سازمانهای زیر مجموعه آن همه امکانات خود را برای برگزاری مراسم در خور شان فقیه مجاهد و عالم ربانی در اختیار ستاد برگزاری مراسم خواهد گذشت.
آیت الله ملک حسینی در 12 آبان ماه سال 91 دعوت حق را لبیک گفت و در روستای گوشه و در جوار مقبره امامزاده قاسم به خاک سپرده شد.
6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.