در این اطلاعیه که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: مسیر راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در شهر یاسوج شامل میدان هفتم تیر، خیابان آیت الله طالقانی، خیابان جمهوری اسلامی و میدان امام حسین (ع) و ساعت آغاز آن 9 و 30 دقیقه صبح است.
در ادامه این اطلاعیه بیان شده است: در شهر سی سخت مسیر شماره یک این راهپیمایی شامل جلوی دفتر امام جمعه، خیابان شهید مطهری، فلکه الله و خیابان دنا و مسیر شماره 2 نیز شامل پل سیل بند، خیابان شهید مطهری، فلکه الله و خیابان دنا و ساعت آغاز آن 9 صبح خواهد بود.
در این اطلاعیه عنوان شده است: در شهر دوگنبدان مسیر شماره یک این راهپیمایی شامل خیابان هلال احمر، روگذر و گلزار شهدای گمنام، مسیر شماره 2 شامل فروشگاه رفاه، شرکت نفت و گلزار شهدای گمنام و مسیر شماره سه نیز چهارراه بیمارستان نفت، فلکه سپاه و گلزار شهدای گمنام و ساعت آغاز آن 10 صبح است.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: در شهر دهدشت مسیر شماره یک این راهپیمایی شامل مقابل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بلوار سپاه و میدان امام حسین (ع) و مسیر شماره 2 شامل جلوی جمعیت هلال احمر، بلوار هلال احمر و میدان امام حسین(ع) و ساعت آغاز آن 9 صبح خواهد بود.
در این اطلاعیه بیان شده است: مسیر این راهپیمایی در شهر لیکک شامل جلوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تقاطع بانک صادرات و مدرسه حضرت سمیه (س) و ساعت آغاز آن 9 صبح است.
در ادامه این اطلاعیه عنوان شده است: مسیر این راهپیمایی در شهر لنده شامل جلوی سپاه ناحیه و مصلای امام خمینی (ره) ساعت 9 صبح خواهد بود.
در این اطلاعیه آمده است: مسیر این راهپیمایی در شهر باشت شامل ایستگاه مسافربری، چهارراه کتاب و خیابان معلم و ساعت آغاز آن 9 صبح است.
در ادامه این اطلاعیه بیان شده است: مسیر این راهپیمایی در شهر چرام شامل میدان مرکزی و مصلای حضرت ابوطالب (ع) و ساعت آغاز آن 9 صبح خواهد بود.
در این اطلاعیه عنوان شده است: مسیر این راهپیمایی در شهر پاتاوه شامل جلوی بخشداری، خیابان امام خمینی (ره) و گلزار شهدا و ساعت آغاز آن 9 و 30 دقیقه صبح است.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: مسیر این راهپیمایی در شهر سوق شامل مسجد امام حسین (ع)، خیابان شهدا، خیابان 17 شهریور، میدان امام خمینی (ره) و ساعت آغاز آن 9 و 30 دقیقه صبح خواهد بود.
در این اطلاعیه بیان شده است: مسیر این راهپیمایی در شهر دیشموک شامل میدان شهدا، بلوار غدیر، میدان معلم، خیابان کمیل و مسجد صاحب الزمان (عج) و ساعت آغاز آن 9 صبح است.
در ادامه این اطلاعیه عنوان شده است: مسیر این راهپیمایی در شهر قلعه رئیسی شامل میدان امام حسین (ع)، خیابان معلم، خیابان امام خمینی (ره)، میدان انقلاب، گلزار شهدا و خوابگاه شبانه روزی و ساعت آغاز آن 9 صبح خواهد بود.
در این اطلاعیه آمده است: مسیر این راهپیمایی در شهر مارگون شامل گلزار شهید افتاده و دبیرستان رضوان و ساعت آغاز آن 9صبح است.
در ادامه این اطلاعیه بیان شده است: مسیر این راهپیمایی در شهر چیتاب شامل میدان بسیج و میدان امام حسین (ع) و ساعت آغاز آن 9 و 30 دقیقه صبح خواهد بود.
در این اطلاعیه عنوان شده است: مسیر این راهپیمایی در شهر لوداب شامل چهارراه جهاد و دبیرستان دخترانه فاطمه زهرا (س) و ساعت آغاز آن 9 صبح است.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: مسیر این راهپیمایی در بخش سپیدار شامل حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) و گلزار شهدا و ساعت آغاز آن 9 صبح خواهد بود.
در این اطلاعیه بیان شده است: مسیر این راهپیمایی در بخش سرفاریاب شامل گلزار شهدا و مدرسه حضرت هاجر (س) و ساعت آغاز آن 10 صبح است.
در ادامه این اطلاعیه عنوان شده است: مسیر این راهپیمایی در بخش سرآسیاب یوسفی شامل جلوی بخشداری، گلزار شهدا، خیابان ولی عصر (عج)، خیابان شهید زارعی و مسجد امام خمینی (ره) و ساعت آغاز آن 11 صبح خواهد بود.
در این اطلاعیه آمده است: مسیر این راهپیمایی در بخش ممبی شامل جلوی بخشداری، حوزه مقاومت بسیج حضرت سیدالشهدا (ع) و دبیرستان شهید جهان نژادیان و ساعت آغاز آن 10 و 30 دقیقه صبح است.
در ادامه این اطلاعیه بیان شده است: مسیر این راهپیمایی در بخش جاورده شامل جلوی دبیرستان شمس تبریزی، خیابان امام خمینی (ره)، خیابان شهید عرشیا و گلزار شهدا و ساعت آغاز آن 9 و 30 دقیقه صبح خواهد بود.
در پایان این اطلاعیه عنوان شده است: مسیر این راهپیمایی در بخش بوستان شامل جلوی بخشداری و مدرسه مولوی و ساعت آغاز آن 9 صبح است.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.