به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی پنجشنبه در نشست بررسی طرح های عمرانی کهگیلویه اظهار داشت: مدیران زمانی باید در امر مسئولیت احساس رضایت کنند که در خدمت گذاری به مردم به خوبی عمل کنند.
وی با اشاره به اینکه دولت خدمات خوبی را در سالهای اخیر به استان در زمینه های مختلف ارائه داده گفت: طرح های عمرانی خوبی در شهرستان کهگیلویه از جمله نیروگاه سیکل ترکیبی 500 مگاواتی، پتروشیمی ، آبرسانی به چهار شهر دهدشت، چرام، سوق و لنده ، طرح آبرسانی به زمین های کشاورزی دهدشت غربی در دست اجراست.
احمدی تامین زیر ساخت های لازم برای تسریع در روند اجرایی این طرح ها را اولویت استانداری دانست و گفت: مسئولان باید با تعامل بیشتر نسبت به توسعه شهرستان همکاری کنند.
وی حمایت از واحد های تولیدی را نیز از دیگر اولویت های استانداری در کهگیلویه دانست و گفت: واحدهایی که نیاز به تسهیلات و رونق تولید داشته باشند بصورت ویژه حمایت خواهند شد.
نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه جلسات و مصوبات زیادی دربرنامه های مختلف برگزار می شود گفت: باید جلسات یک خروجی مناسبی نیز داشته باشند.
عدل هاشمی پور با اشاره به توجه ویژه استاندار در بحث زیرساخت ها تصریح کرد: پیگیری مستمر مسئولان در تسریع روند اجرایی طرح های عمرانی موثر است.
فرماندار کهگیلویه نیز در این نشست با اشاره به عمق محرومیت در شهرستان کهگیلویه گفت: ناکارآمدی، دامن زدن به مسائل سیاسی و سهل انگاری مسئولان نقش مهمی در عقب افتادگی کهگیلویه از مسیر توسعه دارد.
جعفر نیکبخت با اشاره به ظرفیت های مختلف شهرستان در بخش های مختلف آب، کشاورزی و صنعت تصریح کرد: احیای این ظرفیت ها نقش مهمی در برون رفت از بن بست کهگیلویه خواهد داشت.
وی کمبود وسایل نقلیه اداری، تامین آسفالت برای ترمیم و تعریض ورودی های شهری و احداث و نوسازی فضای آموزشی را مهم ترین مشکلات شهرستان اعلام کرد.
شهرستان کهگیلویه با چهار بخش، چهار شهر و 10 دهستان 131 هزار نفر جمعیت دارد.
7531/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.