سید لطف الله مسعودی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از دریافت گزارش هایی مبنی بر وجود محموله 40 هزار لیتر نفت و گاز قاچاق در بویراحمد، بازرسان این شرکت با هماهنگی و همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی شهرستان این محموله را کشف و ضبط کردند.
وی افزود :سودجویان با انبار و ذخیره سازی گازوئیل در کارخانه غیرفعالی در یکی از دهستان‌ های اطراف این شهرستان قصد داشتند این محموله را با نفت کش به سمت استان فارس و پس از آن به مناطق مرزی کشور انتقال دهند که با شناسایی محل مورد نظر و ورود به موقع از انتقال آن جلوگیری شد.
مسعودی بیان کرد: سوخت قاچاق مورد نظر هم اینک ذخیره و بارگیری شده و با نفت کش به انبار شرکت نفت استان در یاسوج انتقال داده شده است.
وی عنوان کرد: در این زمینه سه نفر متخلف بومی و غیربومی با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی استان برای بررسی‌های بیشتر معرفی و همچنین یک دستگاه نفت کش توقیف شده است.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌ های نفتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین طی عملیاتی دیگر از یک دستگاه اتوبوس مسافربری بیش از 2 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.
وی ابراز داشت: راننده متخلف با ایجاد باک‌های اضافی جاسازی شده با گنجایش بیش از 6 هزار لیتر در کف اتوبوس، این مقدار محموله را به قصد انتقال به استان فارس و پس از آن به شهرستان بندرعباس بارگیری کرده بود.
مسعودی عنوان کرد: سوخت کشف شده با تانکر به انبار این شرکت انتقال داده شد و اتوبوس توقیف و به پارکینگ نیروی انتظامی منتقل و با تشکیل پرونده راننده متخلف به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.
هم‌اینک 28 جایگاه پمپ‌بنزین و 14 جایگاه سیان جی در این استان به مردم خدمات‌رسانی می‌کند.
کهگیلویه و بویراحمد با 713 هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان و 17 شهر است.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.