علی رضا آذری شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت : در پی تماس تلفنی مامورین نیروی انتظامی مبنی بر توقف یک دستگاه اتوبوس حامل مقادیری واکسن و مکمل دام کوچک ؛ کارشناسان شبکه دامپزشکی با حضور در محل ، محموله مورد نظر را ضبط کردند.
وی ضمن تشکر از فرماندهی وپرسنل نیروی انتظامی در کشف وتوقیف این داروها اظهار کرد: واکسن های کشف شده خارج از چرخه قانونی تهیه و باخودرویی که شرایط حمل ونقل را نداشته حمل می شده است که عدم ارائه فاکتور تخلف بهداشتی محرز شده است.
آذری ارزش واکسن های کشف شده را 33میلیون ریال عنوان و تصریح کرد : واکسن ها از شیراز به مشهد بارگیری شده بود که تعدادشان 220 دز بود و برای220 دام مورد استفاده قرار می گرفت .
وی بااشاره به نامه دامپزشکی کل کشور و غیرقابل مصرف بودن واکسن های خارج از چرخه قانونی و مصوب، واکسن های کشف و توقیف شده‌ در این شهرستان معدوم سازی شد‌.
وی خاطرنشان کرد : پس از تنظیم صورت جلسه و ارسال به مراجع ذیصلاح تمامی واکسن های مورد نظر قاچاق تشخیص داده شد.
آذری از صدور حکم برای شخص مزبور خبر داد و گفت : پس از اثبات و محرز شدن تخلف و انطباق عمل متهم با بند الف ذیل ماده 113 قانون امور گمرکی و بند الف و ج ماده یک قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سایر قراین و شواهد موجود در پرونده ، فرد خاطی محکوم به پرداخت جریمه صد میلیون ریالی شد.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
9878/1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.