به گزارش ایرنا،در این دوره از مسابقات ، تیم های اداره کل درمان استان های تهران، اصفهان ، بوشهر ، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان جنوبی ، زنجان ، سمنان ، قزوین ، قم ، کرمان ، کهگیلویه و بویراحمد ، گلستان ، گیلان ، مرکزی ، همدان و یزد با هم رقابت کردند.
این مسابقات در چهار رده سنی زیر 33 سال ، 34 تا 38 سال ، 39 تا44 سال و بالای 45 سال برگزار شد.
در رده سنی زیر 33 سال ، پوریا جلیل وند ، رامین پورباقر و محسن آقا اسماعیلی به ترتیب از استان های قزوین،گلستان و اصفهان مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در رده سنی 34 تا 38 سال محمدرضا میرابراهیمی ، محمدعلی قنبری دوست و حسین سبزکار از استان های تهران،گیلان و خراسان جنوبی مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.
در رده سنی 39 تا 44 سال محسن عبدلی ، آلنی مقیمی زاده و مهدی مشایخی از استان های اصفهان، کرمان و مرکزی مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
در رده سنی بالای 45 سال نیز عبدالباری معرف ، ایرج عمویی و سعید ابراهیم زاده بوشهر،گیلان و خراسان جنوبی به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در بخش تیمی این مسابقات ، تیم شنای اداره کل و مدیریت درمان استان گیلان با کسب 50 امتیاز مقام قهرمانی را از آن خود کرد ، تیم شنای استان اصفهان با 40 امتیاز به مقام دوم و تیم های درمان استان تهران و اداره کل و مدیریت درمان استان قزوین هر کدام با 39 امتیاز به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.