نستهن مقدم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از مطالبه های عمومی مردم شهر یاسوج و به ویژه جوانان موضوع احیای تیم فوتبال شهرداری یاسوج بوده است.
وی افزود: با هماهنگی اعضای شورای شهر یاسوج، دستگاه های متولی و حمایت نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی احیای تیم فوتبال شهرداری یاسوج در دستور کار ویژه قرار می گیرد.
مقدم بیان کرد: فعال شدن دوباره تیم شهرداری یاسوج هدیه ای به همه مردم استان به ویژه شهروندان شهر یاسوج است و در این راستا اقدامات لازم عملیاتی خواهد شد.
وی عنوان کرد: تیم فوتبال شهرداری یاسوج تنها متعلق به مرکز استان نیست بلکه با هواداران زیادی که در نقاط مختلف استان و حتی استان های زاگرس نشین دارد در جهت کسب افتخارات بیشتر برای این منطقه گام بر خواهد داشت.
شهردار یاسوج تصریح کرد: این تیم معرف خوبی برای کهگیلویه وبویراحمد در زمینه شناساندن هرچه مطلوبتر این منطقه به مردم سایر نقاط کشور خواهد بود.
وجود تیم فوتبال شهرداری یاسوج که علاوه بر ایجاد شور هیجان سالم در بین جوانان، شاخص مطلوبی نیز برای معرفی و شناخت بیش از پیش استان زرخیز و طبیعی این استان بویژه یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران محسوب می شد دیری نپایید که دچار آفت حاشیه سازی ها و تصمیم های تفرقه افکنانه شد.
تیم فوتبال شهرداری یاسوج روزگاری با یکه تازی و خلق شگفتی ها در لیگ دسته یک و حتی جام حذفی کشور و با شکست تیم های بزرگی همچون تراکتورسازی تبریز با سرمربیگری «امیر قلعه نویی» یکی از تیم های قوی و حتی امید نخست برای رفتن به لیگ برتر فوتبال کشور را یدک می کشید.
تیم فوتبال شهرداری یاسوج حتی در سال 92 و با بکارگیری محمد نوازی پیستون راست پرفروغ سال های نه چندان دور فوتبال کشور و استقلال تهران و محمدرضا مامانی از بازیکنان مطرح فوتبال ایرن و پرسپولیس در لیگ دسته یک باشگاه های کشور تنها با فاصله یک امتیازی از تیم دوم لیگ دسته یک کشور از راهیابی به مرحله پلی آف بازماند.
این تیم که با داشتن مربیان مجرب و شناخته شده فوتبال کشور همچون رضا چمنیان و جواد زرینچه یکی از امیدهای آینده و تیم های موفق در سال های اخیر فوتبال کشور بود ناباورانه و با روی کارآمدن دور چهارم شورای اسلامی شهر یاسوج و انتخاب شهردار جدید و با بالا گرفتن اختلاف ها و کشمکش ها از گردونه رقابت ها حذف و از حضور در فوتبال کشور برای همیشه حذف گردید.
اختلاف هایی که این بار نه بر سر تعیین سرمربی و خرید بازیکن بلکه بر حذف کلی تیم دور زد و شهرداری یاسوج در شرایطی ناخوشایند و بهت آور از تیم داری شانه خالی کرد.
بعد از یک جابه جایی در پارلمان محلی شهری و تغییر اعضای شورا و شهردار تیغ حذف بر پیکر تیم فوتبال و بلکه باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری یاسوج زده شد و به بهانه کمبود اعتبار حسرت همیشگی را بر دل جوانان و مشتاقان فوتبال این دیار وارد کردند.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.