به گزارش ایرنا، نستهن مقدم روز یکشنبه در آیین پاسداشت روز آتش نشانی و ایمنی افزود: آتش نشانان شهرهای 17 گانه استان به صورت شرکتی و قراردادی در حال فعالیت هستند که برای تامین امنیت شغلی و ایجاد انگیزه در آتش نشانان باید قرارداد آنها به پیمانی تبدیل شود.
وی با بیان اینکه تجهیزات، نیروی انسانی را کارآمد تر می کند اظهار داشت: باید خود را برای هر گونه حادثه احتمالی آماده و ایستگاه های آتش نشانی را به تجهیزات روز مجهز کنیم تا شاهد حوادث حین انجام ماموریت برای آتش نشانان نباشیم.
مقدم ادامه داد: با توجه به رشد و توسعه شهرهای استان و ایجاد ساختمانهای بلند مرتبه دست کم مرکز استان باید به خودروی نردبان مجهز شود که تحقق این موضوع نیازمند اعتبار ویژه است.
شهردار یاسوج با تاکید بر اینکه نیروی انسانی مهمترین سرمایه هر سازمانی است گفت: سازمان آتش نشانی باید با ارایه آموزش به آتش نشانان ، مهارتها و آمادگی جسمانی آنها را برای رویارویی با حوادث بالا ببرد.
مقدم یادآور شد: آتش نشانان به رغم مشکلات هیچ گاه در انجام ماموریتهایشان کوتاهی نکرده و گاهی با دستان خالی در عملیاتها حضور داشته اند و در همین استان چندین مورد آتش نشانانی داشته ایم که به دلیل نداشتن امکانات و تجهیزات خود آسیب دیده اند تا از وقوع یک حادثه بزرگتر پیشگیری کنند.
در 6 ماهه نخست سال جاری ۸۶۰ مورد درخواست اعزام و عملیات آتش نشانی در کهگیلویه و بویراحمد ثبت شده است.
هم اینک ۵۳ نیرو در مجموعه آتش نشانی شهر یاسوج فعالیت دارند که ۴۳ نفر از این تعداد در زمره نیروهای عملیاتی هستند.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.