به گزارش ایرنا، سید محمدکاظم نظری روز دوشنبه در آیین بدرقه سامان پاکباز ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد برای اعزام به بازی های پارا آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی که در یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: در این صورت ورزشکاران استان موفقیت ها و افتخارات بیشتری در میادین ملی و بین المللی کسب می کنند.
وی افزود: مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در حد توان از ورزشکاران مرد و زن رشته های مختلف این استان حمایت مادی و معنوی خواهند کرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در وضعیت نامطلوب اقتصادی ایران کسب مدال و عنوان از سوی ورزشکاران کشور و این استان در رقابت های ملی یا بین المللی سبب گسترش نشاط، شادی و امید در جامعه خواهد شد.
نظری عنوان کرد: متولیان ورزش کهگیلویه و بویراحمد برنامه ریزی اصولی در راستای استمرار موفقیت های ورزشکاران رشته های مختلف استان در میادین ملی و بین المللی را انجام دهند.
وی ابراز داشت: حضور ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های مهم شامل المپیک، بازی های آسیایی یا پارا آسیایی نباید مقطعی باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: برای نخستین بار یک ورزشکار از این استان در بازی های پارا آسیایی حضور می یابد که مایه مباهات مردم و جامعه ورزش استان خواهد بود.
سید محمدتقی علوی اظهار داشت: با توجه به توانایی چشمگیر سامان پاکباز ورزشکار ملی پوش رشته دوومیدانی کهگیلویه و بویراحمد امید است که بتواند در بازی های پارا آسیایی جاکارتای اندونزی برای ورزش کشور و کهگیلویه و بویراحمد افتخارآفرینی کند.
وی افزود: ستاد بازی های پارا آسیایی جاکارتای اندونزی برای برنامه ریزی بهتر از دی سال 1395 در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و فعال شد.
علوی بیان کرد: دولت دوازدهم و وزارت ورزش و جوانان مقوله حمایت از ورزشکاران کشور در راستای قهرمان پروری و توسعه ورزش را در دستور کار قرار داده اند و این امر مهم نیز جزو سیاست های اصلی متولیان ورزش کهگیلویه و بویراحمد است.
سامان پاکباز با 23 سال سن عضو تیم ملی دوومیدانی کم بینایان رده سنی بزرگسالان بوده و با 10 سال فعالیت ورزشی مدال ها و عناوین متعددی در عرصه های ملی و بین المللی کسب کرده که یکی از مهمترین آنها مدال نقره ماده پرتاب وزنه بازی های پارا المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل است.
پاکباز خرداد امسال مجوز حضور در بازی های پارا آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی را کسب کرد و 10 مهر امسال نیز عازم این رقابت ها خواهد شد.
وی در این دوره از رقابت ها در 2 ماده پرتاب دیسک و پرتاب وزنه به میدان می رود.
سومین دوره بازی های پارا آسیایی از 14 تا 21 مهر امسال در شهر جاکارتا پایتخت اندونزی برگزار می شود.
کهگیلویه و بویراحمد حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف دارد.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.