به گزارش ایرنا، منوچهر محمدی روز یکشنبه در جمع مردم شهر دوگنبدان اظهار داشت: برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم نیروهای تازه نفس وارد دولت دوازدهم شود.
وی ابراز داشت: دولت با بازنگری در تیم اقتصادی خود می تواند جان تازه ای در کالبد اقتصادی کشور وارد کند و فشار روانی دشمنان نظام اسلامی را از بین ببرد.
محمدی افزود: دشمن قصد دارد با بزرگ نمایی مشکلات اقتصادی مردم را از نظام جمهوری اسلامی ناامید کند که به فضل خداوند و هوشیاری ملت ناکام خواهد بود.
وی با یادآوری این نکته که در زمان حاضر سه قیمت ارز در کشور وجود دارد تصریح کرد: هم اکنون ارز 42 هزار ریالی در بازار رسمی، 70 هزار ریالی در بازار ثانویه و 150 هزار ریالی در بازار غیررسمی کشور عرضه می شود اما تنها سه درصد از ارز مورد نیاز کشور در بازار آزاد تامین می شود.
وی به نامه 20 نفر از اقتصاددان های کشور برای ترمیم کابینه دولت دوازدهم اشاره کرد و بر ضرورت عملی شدن تغییر تیم اقتصادی دولت تاکید کرد.
استاد دانشگاه تهران و پژوهشگر حوزه انقلاب اسلامی ابراز داشت: ملت ایران و مسئولان با همدلی می توانند از این مشکلات سربلند بیرون آیند هر چند در ماه های اخیر زندگی مردم با دشواری های فراوانی روبه رو شده است.
محمدی به چهار دهه عمر انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: انجام 17توطئه براندازی، سه کودتا، پنج منازعه بزرگ قومی، مامور شدن چهار گروه ترویستی برای از بین بردن دولتمردان و جنگ هشت ساله حکایت از قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر نقشه های شوم دشمنان دارد.
استاد دانشگاه تهران و پژوهشگر حوزه انقلاب اسلامی دوران 40 ساله عمر پربرکت انقلاب اسلامی ایران را می توان به چهار قسمت تقسیم کرد که شامل جنگ سیاسی در دولت موقت،جنگ نظامی، جنگ فرهنگی و امروز نیز جنگ اقتصادی است.
استاد دانشگاه تهران و پژوهشگر حوزه انقلاب اسلامی ریشه دشمنی ابرقدرت ها با کشورمان را استقلال کشور خواند.
محمدی گفت: در شرایطی که نفت و اقتصاد ایران در زمان شاهنشاهی در دست بیگانگان بود امروز افزون بر تکیه بر توان داخلی ایران برای شکوفایی، اقتصادی، ایران یکی از قدرت های منطقه است که این امر باعث کینه دشمنان شده است.
8143/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.