به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد صفری روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: بخشداران استان و شهرستان کرمانشاه می توانند با خیال راحت پروژه های مربوط به گازرسانی را دنبال کرده و نگران تامین اعتبار آن نباشند.
وی با بیان اینکه برخورداری روستاها از نعمت گاز یکی از عوامل مهم در ماندگاری افراد در این نقاط است، افزود: باید از فرصت پیش آمده به نحو مطلوب استفاده کرد و در سریعترین زمان ممکن تمامی روستانشینان را از این نعمت برخوردار کنیم.
صفری با اشاره به اینکه شهرستان کرمانشاه 51 درصد جمعیت کل استان را در خود جای داده، افزود: متاسفانه هر پنج بخش آن از محرومترین بخش های استان به شمار می روند.
این نماینده مجلس افزود: با توجه به گستردگی شهر کرمانشاه، استاندار قول مساعد داده تا اعتبارات بیشتری را صرف مرکز استان کند.
وی در ادامه به نزدیک بودن هفته دفاع مقدس اشاره و اظهار داشت: برنامه های گرامیداشت این هفته باید به گونه ای طراحی شود که جوانان و آن افرادی که زمان جنگ را درک نکرده اند متوجه رشادت های رزمندگان شوند.
صفری تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس درس های زیادی برای جهانیان به همراه داشت و به دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی فهماند که ملت ایران هرگز مقابل استکبار و ظلم سر تسلیم فرود نمی آورد.
وی در پایان به بحث تردد زائران از مرز خسروی اشاره و اظهار کرد: لازم است تا دستگاه های اجرایی شرایط لازم را برای تردد کاروان ها و زوار عتبات عالیات فراهم کنند.
شهرستان کرمانشاه بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد و در 550 کیلومتری تهران مرکز کشور واقع شده است.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.