کرامت الله زندی قشقایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با همکاری متخصصان و جراحان موسسه محکم، پس از معاینه بیماران در کلینیک شهید مفتح، بیمارانی را که نیاز به عمل جراحی دارند در بیمارستان‌های شهید بهشتی و امام سجاد (ع) به طور رایگان جراحی و درمان می‌کنند.
وی افزود: چون اعمال جراحی ناهنجاری‌های مادرزادی در شهرهای بزرگ پر هزینه بوده و مشکلات زیادی برای بیماران و خانواده‌های آن‌ها ایجاد می‌کند، معاونت اجتماعی با کمک موسسه محکم بیماران با ناهنجاری‌های مادر زادی را در مرکز استان درمان و جراحی می‌کنند.
زندی قشقایی بیان کرد: بیمارانی که نیاز به اعمال جراحی در بیمارستان‌های تهران داشته باشند، برای درمان و اعمال جراحی به تهران اعزام خواهند شد.
سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: هدف از این طرح خدمت رسانی به مردم محروم استان است.
تیم جراحان متخصص ناهنجاری‌های مادر زادی جهت درمان بیماران مبتلا به ناهنجاری‌های مادرزادی به صورت رایگان با حضور 6 پزشک متخصص از روزهای 12 تا 16 شهریور ماه سال جاری در استان حضور دارند.
پیش از این در بهمن ماه سال گذشته نیز تیم پزشکی انجمن جراحان پلاستیک کشور به سرپرستی دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی به منظور خدمات‌رسانی و معاینه رایگان مردم محروم منطقه وارد شهر گچساران شدند.
67 بیمار شکاف لب، شکاف کام و سایر بیماری‌های مادرزادی شکلی سر و صورت به‌صورت رایگان از سوی این متخصصان جراحی شدند.
استان کهگیلویه و بویراحمد 713 هزار نفر جمعیت دارد.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.