به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز دوشنبه در نشست گفت و گوی دولت و بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: در شرایط سخت اقتصادی کنونی متولیان امر باید از جزیره‌ای عمل کردن و گزینش‌های طایفه گرایانه بپرهیزند تا دولت به هدف واقعی خود که پویایی و توسعه است، برسد.
وی افزود: کشور ایران دارای ظرفیت‌های گسترده‌ای در بخش‌های متفاوت بوده که با تحریم‌های اخیر و این تکانه‌ها تسلیم نخواهد شد.
احمدی بیان کرد: در فضای کسب و کار باید ساز و کارهای قانونی مربوط به آن شفاف سازی شوند و همه متولیان امر با همدلی با یکدیگر در راستای هدف مشترک خود گام بردارند.
وی عنوان کرد: از بخش خصوصی انتظار می‌رود که زیر فشارهای دشمن کم نیاورد و در راستای مشکلات مردم گام بردارند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نیمه دوم سال 96 و سال 95 جهش بسیار مطلوبی در زمینه کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار در این استان انجام گرفت.
در این نشست مقرر شد که فردی به عنوان نماینده از اتاق بازرگانی یاسوج برای پیگیری و شناسایی مشکلات تولید کنندگان کهگیلویه و بویراحمد در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید حضور یابد.
رئیس اتاق یاسوج نیز گفت: فرایند اخذ مجوزها در این استان متأثر از نظام قبیله‌ای بوده و به طور واقعی زمین گیر شده است.
جبار کیانی افزود: نیاز است که فرایند صدور مجوزها مشخص و هر چه سریع‌تر پنجره واحد تشکیل شود تا سرمایه گذاران برای اخذ مجوز با مشکل روبرو نشوند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: مهم‌ترین مشکل در بخش سرمایه گذاری و صدور مجوزها در کهگیلویه و بویراحمد سلیقه‌ای عمل کردن برخی مدیران و برخوردهای نامتناسب با سرمایه گذاران است.
جعفر گوهرگانی افزود: تنها به دادن شعار در زمینه توسعه سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد بسنده نکنیم و اساس کار را مشخص کنیم.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.