فرید محبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد شامل 220 پایگاه سیار و 17 پایگاه ثابت است و شعار جشن عاطفه‌ های امسال نیز «لبخند مهر بسته به مهر شما» خواهد بود.
وی افزود: مرحله نخست جشن عاطفه ‌های امسال همزمان با سراسر کشور 15 شهریور در پایگاه‌ های ثابت و سیار کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد و 16 شهریور نیز در مصلاهای نماز جمعه این استان برگزار می شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مرحله دوم این جشن نیز 11 مهر در 2 هزار و 980 مدرسه استان برگزار خواهد شد.
محبی عنوان کرد: جشن عاطفه ‌های امسال در کهگیلویه و بویراحمد با محوریت کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان و با مشارکت صدا و سیما، آموزش ‌و پرورش، بسیج، سپاه فتح و سازمان دانش‌ آموزی استان برگزار می‌ شود.
وی ابراز داشت: 11 هزار و 75 دانش‌ آموز و دانشجو زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشن عاطفه‌ ها همه ساله و در آستانه آغاز سال تحصیلی با هدف حمایت از دانش آموزان و دانشجویان کم ‌بضاعت به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌ شود.
محبی اظهار داشت: مهمترین اهداف برگزاری جشن عاطفه ها شامل توسعه فرهنگ انفاق و نوعدوستی و تقویت مشارکت ‌های مردمی است.
وی افزود: خیران و مردم کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر حضور در پایگاه‌ های ثابت کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان می‌ توانند کمک ‌های نقدی خود را به شماره‌ حساب 0111585352001 نزد بانک ملی و شماره کارت 6037991899956720 واریز یا از طریق سامانه پیامکی #3*5*074*8877* اقدام کنند.
محبی بیان کرد: کمک‌ های نقدی و غیرنقدی دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در جشن عاطفه های امسال بین دانش آموزان نیازمند همان مدارس توزیع می شود.
خیران و مردم کهگیلویه و بویراحمد در جشن عاطفه های سال گذشته 18 میلیارد ریال به دانش آموزان و دانشجویان کم بضاعت زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان کمک کردند.
از این میزان کمک جمع آوری شده یک میلیارد و 700 میلیون ریال نقدی و مابقی نیز غیرنقدی بوده است.
32 هزار خانوار با جمعیتی افزون بر 78 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند که حدود 9 درصد جمعیت این استان را شامل می شود.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.