نادر ملایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: 35 پروژه دولتی و پنج طرح از مجموع طرح های افتتاح یا کلنگ زنی شده در عنبرآباد متعلق به بخش خصوصی است.
وی تصریح کرد: عملیات اجرایی طرح تغلیظ مس گمرکان به عنوان یکی از مهمترین طرح های این شهرستان در هفته دولت سال جاری آغاز شد که می تواند گام بزرگی در راستای اشتغالزایی بیشتر برای این شهرستان باشد.
فرماندار عنبرآباد ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی با اعتبار 600 میلیارد ریال در بخش جبالبارز جنوبی نیز در این هفته آغاز شد.
وی افزود: افتتاح سه کیلومتر از مسیر گمرکان به امجز و بازگشایی ادامه این مسیر از دیگر طرح های افتاحی در هفته دولت بود و آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی ناحیه 2 عنبرآباد در روستای میثم آباد نیز از جمله این طرح ها است.
رئیس شورای تامین عنبرآباد همچنین به طرح گازرسانی به این شهرستان اشاره کرد و گفت: با حمایت های دولت تدبیر و امید، پایان نیمه اول سال 98 مشعل گاز در عنبرآباد روشن خواهد شد.
ملایی گفت: با حمایت های دولت عقلانیت، فاز اول بیمارستان 96 تختخوابی این شهرستان نیز سال 98 به بهره برداری می رسد.
وی اظهار داشت: خدمات دولت همان خدمات نظام است که باید برای جامعه تشریح تا سبب امیدواری مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شود.
مرکز شهرستان عنبرآباد در فاصله 260 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
3029/7450/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.