علی قرایی شامگاه یکشنبه در دیدار 2 تیم مس کرمان و الومینیوم اراک در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از باشگاه مس و مسئولان صنایع مس افزود: حمایت های مسئولان باشگاه مس سبب شد تا تیم با انگیزه مضاغفی به زمین بازی بیاید و از جان مایه بگذارد.
وی با اشاره به اینکه تیم اراک با حضور چند بازیکن برتر لیگ یک سال گذشته در مقابل مس بود گفت: این تیم دو ماه زودتر از تیم مس تمرینات خود را شروع کرده بود.
سرپرست باشگاه مس کرمان خاطرنشان کرد: غیرت و تعصب بچه های کرمان و خریدهای خوبی که برای تیم انجام شد در این بازی جواب داد.
قرایی با بیان اینکه در حال حاضر تیم مس به یک خودباری و اتحاد رسیده ، گفت: این برد تیم مس را به هودارانی که از مسافت دور برای دیدن این بازی آمدند، تقدیم می کنم زیرا سختی را آنها تحمل کردند.
وی با بیان اینکه برد تیم مس کرمان مقابل تیم آلومینیوم اراک را مدیون هوداران هستیم، تصریح کرد: هوادارانی که تا این بازی ما را همرایی و حمایت کردند، صبور باشند زیرا این تیم نتیجه خواهد داد.
قرایی با اشاره به اینکه تیم مس باید بازیکنی را انتخاب کند که آماده باشد تصریح کرد: امیدواریم سجاد حیدری به تیم برگردد و در چند پستی که نقص داریم باید حمایت ها انجام شود تا کاستی ها مرتفع شوند.
وی خاطرنشان کرد: اگر مسئولان مس به ما اعتماد داشته باشند و حمایت کنند،قول می دهم که امسال تیم مس دو و سه هفته زودتر به لیگ برتر صعود کند.
7420/9895/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.