به گزارش ایرنا، وینگو بگوویچ شنبه شب پس از تساوی یک بر یک تیمش با شاهین بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: نخستین بازی فصل و نرسیدن تیم به شرایط ایده آل از یک سو و اشتباه های تیم داوری از سوی دیگر باعث شد تا 2 تیم نتوانند به نتیجه دلخواه برسند.
وی بیان کرد: تیم داوری در حالی در یکی از صحنه ها از دادن کارت زرد دوم به بازیکنان شاهین خودداری کرد در صورت تحقق این امر و اخراج بازیکن حریف روند بازی عوض می شد.
بگوویچ ادامه داد: شرایط نامساعد جوی نیز روی روند بازی گل گهر تاثیر گذاشت و آنها نتوانستند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند.
وی افزود: در مجموع از کسب یک امتیاز برابر تیم خوب شاهین رضایت دارم و امیدوارم در بازی های آینده بتوانیم نتیجه مناسب تری کسب کنیم.
بگوویچ گفت: تیم گل گهر و شهر سیرجان از تمام ظرفیت ها برای لیگ برتری شدن برخوردار است و در این راستا تمام تلاش خود را برای صعود به کار می گیریم.
وی عنوان کرد: در 2 سال پیش نیز این تیم تنها یک امتیاز تا رسیدن به لیگ برتر کم آورد و انتظار داریم این ناکامی در سال جاری جبران و به لیگ برتر راه پیدا کنیم.
سرمربی تیم گل گهر در ارتباط با تیم شاهین نیز گفت: این تیم با جذب چند بازیکن شایسته از جمله امیر حسین موسی زاده و محمد محبی تیم قدرتمندی تشکیل داده و می تواند در این فصل حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.
با این تساوی شاهین و گل گهر هر کدام با یک امتیاز در رده های دوم و سوم لیگ قرار گرفتند تا با انجام سایر بازی ها در روز یکشنبه رتبه اصلی آنها در جدول لیگ یک مشخص شود.
شاهین در هفته دوم بازی ها برابر بادران تهران صف آرایی می کند و گل گهر سیرجان نیز به مصاف مس کرمان می رود.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.