به گزارش ایرنا ، سردار غلامعلی ابوحمزه روز یکشنبه در همایش ولایتمداران شهرستان ریگان افزود: در بحث محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی سپاه پاسداران و قرارگاه پیشرفت و آبادانی توجه به معیشت محرومان را در دستور کار خود قرار داده است .
وی بیان داشت: با راه اندازی صندوق های قرض الحسنه و پرداخت تسهیلات و دادن وام به افراد جویای کار و بسیجیان زمینه اشتغال این افراد در مناطق محروم فراهم خواهد شد .
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهارداشت : آن چیزی که امروز ما به شدت نیاز داریم بصیرت است و اگر راه را خوب بشناسیم قطعا در برنامه هایمان موفق خواهیم شد و در صورت بی بصیرتی ممکن است که در عرصه های فرهنگی ،سیاسی، اقتصادی ومنطقه ای در زمین دشمن بازی کنیم و متوجه نشویم.
سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه بعضی از افراد ناخواسته در زمین دشمن بازی می کنند، اظهار داشت :بصیرت یعنی به موقع و به اندازه عمل کردن است و اگر ما بصیرت داشته باشیم راه را گم نمی کنیم و ما نباید جلوتر یا عقب تر از ولایت حرکت کنیم که در دو حالت دچار سقوط خواهیم شد .
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ، در این استان قریب به 30انبار توسط دستگاهی قضایی ،سربازان گمنام امام زمان و با کمک بسیج شناسایی شدند که بعضی از این انبارها مایحتاج یک ساله استان را تامین می کند .
سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه این احتکار کنندگان زالو صفتانی بیش نیستند ، افزود:این افراد به دنبال مکیدن خون مردم هستند و همه باید تلاش کنند تا این افراد شناسایی شوند .
شهرستان ریگان در 285کیلومتری شرق کرمان قرار دارد.
7442/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.