به گزارش ایرنا، جعفر رودری روز شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان افزود: اعتبارات مصوب هزینه ای استان کرمان 479.2 میلیارد تومان و تاکنون تخصیص ابلاغی 200.6 میلیارد تومان بوده که معادل 46 درصد است.
وی بیان کرد: در سال جاری باید ملاحظات لازم در تخصیص اعتبارات هزینه ای صورت گیرد تا در تامین هزینه های جاری مشکلی ایجاد نشود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان ادامه داد: اعتبارات تملک دارایی نیز یک هزار و 12میلیارد تومان ابلاغ شده که تاکنون 690 میلیارد تومان معادل حدود 43 درصد تخصص یافته است.
وی گفت: 20 میلیارد تومان برای بازسازی زیرساخت ها از جمله مدارس، حمل و نقل و غیره به مناطق زلزله زده اختصاص یافته که 17.5 درصد تخصیص یافته است.
رودری در ادامه سخنان خود گفت: امسال 2 هزار میلیارد تومان اسناد و اوراق تسویه از نوع اول در کشور اختصاص یافته که مخاطب آن پیمانکاران حقیقی و حقوقی هستند و بدهی اشخاص یاد شده به بانک ها را نیز شامل می شود.
وی عنوان کرد: 100 هزار میلیارد تومان نیز اوراق تسویه نیز برای بدهی دولت با سیستم بانکی اختصاص یافته که در این رابطه دستورالعمل های لازم به استان کرمان نرسیده است.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.