به گزارش ایرنا مسعود جمیلی کرمانی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران از تعطیلی شرکت حمل و نقل بار شهرستان رودبار جنوب در جنوب استان کرمان خبر داد و افزود: با توجه به وظیفه ذاتی این اداره کل در زمینه سامان دهی و نظارت بر حوزه حمل و نقل کالا و مسافر، معاونت حمل و نقل و اداره حقوقی این اداره کل با جدیت تمام با شرکتهای متخلفی که بخواهند در روند حمل و نقل به موقع و سالم اختلال ایجاد کنند برخورد خواهند کرد.
وی با بیان اینکه کمیسون های ماده 11 و 12 در جنوب استان کرمان با جدیت تشکیل و کارشناسان و اعضای این کمیسیون پرونده های تخلف را بدون اغماض بررسی می کنند اظهار داشت: بازرسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان به طور مستمر از شرکت های حمل و نقل کالا، نحوه صدور بارنامه، میزان اخذ کمیسیون مربوطه توسط شرکت، تراکنش مالی دستگاههای پوز شرکت بازدید به عمل می آورند.
جمیلی گفت: این شرکت حمل و نقل کالا در شهرستان رودبار جنوب به دلیل تضییع حقوق رانندگان و عدم رعایت مقررات حمل و نقلی از جمله عدم پرداخت کرایه حمل و اخذ کمیسیون اضافی با رای کمیسون ماده 12 به تعطیلی با نصب پلاکارد در محل به مدت 2 ماه محکوم شد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان همچنین از تعطیلی یک شرکت حمل و نقل کالا در سه ماه اول امسال خبر داد و بیان کرد: تا کنون برای 6 شرکت رای صادر و 2 شرکت هم جریمه نقدی شده اند.
جمیلی کرمانی بر رعایت هر چه بیشتر قوانین و مقررات توسط شرکت ها در زمینه فعالیت های حمل و نقل کالا تاکید کرد و افزود: رانندگان می تواند تخلفات شرکتهای حمل و نقل را به شماره 3000141 ارسال کنند تا در کمترین زمان به این تخلفات رسیدگی شود.
هم اکنون 103 شرکت و موسسه حمل ونقل کالا و 33 شرکت حمل مسافر درهفت شهر جنوبی استان کرمان در حال فعالیت است.
اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان مستقل از مرکز استان فعالیت می کند و هفت شهرستان جیرفت، کهنوج، فاریاب، رودبار جنوب، عنبرآباد، قلعه گنج و منوجان را تحت پوشش دارد.
7450/7429/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.