سرهنگ شاهپور بهرامی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی ارجاع یک مورد مرجوعه قضایی به پلیس فتا در رابطه با برداشت غیر مجاز 120 میلیون ریال از حساب بانکی یک شهروند، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.
وی گفت: در این رابطه با انجام بررسی‌های تخصصی مشخص شد از حساب این فرد خرید اینترنتی و خرید از فروشگاه های شهرستان بندرعباس انجام گرفته است.
فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج خاطرنشان کرد: در ادامه کارشناسان پلیس فتا با انجام جست و جوهای تخصصی موفق شدند 2 نفر عامل این برداشت های غیرمجاز را شناسایی و دستگیر کنند.
سرهنگ بهرامی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد این متهمان زمانی که شاکی برای خرید به مغاره آنان مراجعه و پس از اتمام خرید کارت اعتباری خود را فراموش کرده به شهرستان بندرعباس عزیمت و با داشتن رمز کارت این مشتری از حساب وی برداشت کرده اند.
وی بیان داشت: این دو نفر به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی کشاورز کهنوجی اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
فرمانده انتظامی کهنوج تصریح کرد : افراد می توانند با فعالسازی سامانه پیامکی حساب های بانکی خود به صورت لحظه ای نسبت به کنترل صورتحساب های بانکی اقدام و در صورت وقوع هرگونه برداشتی بدون اطلاع آن ها بلافاصله با مراجعه به دستگاه عابربانک مربوطه نسبت به تغییر رمزهای اول و دوم اقدام کنند.
کهنوج از توابع استان کرمان و از شهرهای همجوار با استان هرمزگان در 330کیلومتری جنوب کرمان قرار گرفته است.
9895/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.