عبدالوحید مهدوی‌نیا روز دوشنبه در گفت و گوبا خبرنگار ایرنا افزود: از سال 1392 تاکنون در زمینه برق روستایی و رفع افت ولتاژ برق، شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان در این منطقه بیش از 357 میلیارد ریال هزینه کرده است.
وی اظهار داشت: تا پایان امسال یکصد 100 روستا در جنوب استان کرمان از نعمت برق برخوردار می شوند که 40 مورد این برق رسانی ها در جیرفت و عنبرآباد و مابقی در دیگر شهرهای جنوبی این استان است.
مهدوی نیا با بیان اینکه در جنوب کرمان فعالیت های بسیار خوبی در زمینه برق رسانی انجام شده است، گفت: در حوزه زیرساخت‌ها پنج برابر ظرفیت کنونی، ظرفیت جدید به شبکه اضافه می‌شود.
مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان به آغاز عملیات اجرایی برق رسانی به 40 روستای جیرفت و عنبرآباد با حضور مجری برق روستایی کشور طی چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی این طرح ها با اعتبار 130 میلیارد ریال آغاز شده که شامل 35 روستا در جیرفت و پنج روستا در عنبرآباد است.
مدیر امور برق جیرفت هم به ایرنا گفت: در سفر مجری برق روستایی کشور به این شهرستان برق رسانی به 25 روستای جیرفت با اعتبار 30 میلیارد ریال انجام شد.
غلام عباس انجم شعاع افزود: خدمات زیادی در حوزه برق رسانی به مناطق روستایی جیرفت انجام شده است که این شتاب با حضور مجری برق روستایی کشور بیشتر شد.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.
7450/7429 / 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.