نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با تاکید براینکه پیشرفت های کشور در چهلمین سالگرد سندسازی و به نمایش گذاشته شود، گفت: باید اقدامات قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای نسل جوان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عالمانه مقایسه و تبیین شود.
حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی افزود: فعالیت های که در طول 40 سال برای بقای انقلاب اسلامی انجام شده باید به شکل جدی و برجسته برای نسل جوان تبیین شوند.
وی با بیان اینکه بعد از ائمه معصومین (س) وجود چنین انقلابی سابقه نداشته است، گفت: مردم نقش بی نظیری را در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در شرایط خوبی به پیروزی نرسیده است یادآور شد: دشمنی ها، تحریم ها، فشارها و تحمیل جنگ هشت ساله باید برای نسل جوان شفاف سازی شود.
وی با بیان اینکه برخی دستگاههای اجرایی استان در این نشست ها شرکت نکردند که این امر یک ضعف است، گفت: این نشست ها باید خروجی علمی و عملیاتی در راستای توسعه انقلاب اسلامی داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با تاکید براینکه پیشرفت های کشور باید در چهلمین سالگرد سندسازی و به نمایش گذاشته شود ، گفت: پرسش های واقعی و فرضی جوانان در زمینه های مختلف باید پاسخ داده شود .
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: باید روحیه امید بخشی را در بین آحاد مردم تقویت کرد تا توطئه های دشمنان بی اثر شود.
سرپرست استانداری کرمان هم گفت: کارگروهی در قالب پرسش و پاسخ در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راه اندازی شود تا به سوالات و ابهامات نسل جوان پیرامون انقلاب و دستاوردهای آن پاسخ داده شود.
محمد فدایی با اشاره به حجم بالای کار و فعالیت ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ،افزود: اجرای برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید با سال های دیگر متفاوت باشد.
وی با اشاره به اینکه همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی؛ این انقلاب باید به کمال و تعادل لازم رسیده باشد ،گفت: باید اصول و مفاهیم حاکم بر این بزرگداشت مشخص شود.
سرپرست استانداری کرمان ادامه داد: کارگروهی در قالب پرسش و پاسخ در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راه اندازی شود تا به سوالات و ابهامات نسل جوان پاسخ داده شود و اشکال ندارد بپذیریم عملکرد ما در یک جاهایی عملکرد درستی نبوده است.
وی تصریح کرد: عملکرد مسئولان را باید از اصول جدا کرد زیرا به اصول انقلاب که برای استقرار و حاکم کردن نظام اسلامی قیام کرده ایم خدشه ای وارد نیست و ما باید اشتباهات را بپذیریم و آنجا که پاسخ قانع کننده نداریم، قبول کنیم که باید جبران شود.
فدایی با بیان اینکه در حال حاضر مردم و جامعه دستاوردهای چهار دهه گذشته را با شاخص های کلی ارزیابی می کنند ،گفت: در این زمینه باید به شاخص های کلان توجه شود و اشکالات کار را پذیریم و در راستای رفع آن ها تلاش کنیم.
مدیرکل حوزه استاندار کرمان هم از برگزاری نمایشگاه مجازی دستاوردهای دولت همزمان با این هفته خبرداد و افزود: همه دستگاه هایی اجرایی که علاقمند به حضور در این نمایشگاه هستند می توانند مستندات خود را تحویل ستاد دولت دهند.
حجت الاسلام محمد محمود آبادی افزود: در هفته دولت امسال نمایشگاه مجازی دستاوردهای دولت راه اندازی می شود و تا دهه فجر انقلاب اسلامی تکمیل خواهد شد.
وی گفت : ایجاد نمایشگاه مجازی دولت امتیازی است که طی چند ماه تا دهه انقلاب دستگاه های اداری در این نمایشگاه نقش آفرینی کنند.
محمود آبادی بیان کرد: در طول هفته دولت جشن هایی در پارک ها و فضاهای عمومی اجرا می شود و در کنار هر کدام از این مراسم ها 2 دستگاه دولتی،دستاوردهای دولت را بیان می کنند.
مدیرکل حوزه استانداری کرمان تصریح کرد: با توجه به تقارن هفته دولت با دهه ولایت تصمیم داریم بمنظور نشاط افرینی بیشتر در جامعه برنامه های شاد برای مردم برگزار کنیم.
وی گفت: تصمیم داریم برنامه جشن های دهه ولایت و دولت و ارائه دستاوردهای دولت بیشتر در مناطق محروم برگزار شود.
حجت الاسلام محمودآبادی با بیان اینکه باید دستاوردهای 40 ساله دولت به خوبی بیان شود، افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه، تجلیل از خانواده شهدای دولت و برگزاری نمایشگاه های دولت از جمله برنامه های تدارک دیده شده هفته دولت است.
وی همچنین از برگزاری جشن های مردمی در نقاط مختلف شهر، ملاقات مردمی مدیران در مساجد و تکایا ،تخفیفات خدمات دولتی و حضور مسئولان در صدا و سیما و ارائه گزارش رو در رو با مردم را از جمله برنامه های هفته دولت امسال در استان کرمان عنوان کرد.
فرماندار کرمان نیز گفت: باید در شرایط کنونی خدمات و دستاوردهای دولت حتما بیان شود تا مردم بدانند در طول چهار دهه پس از انقلاب چه اتفاقاتی افتاده است.
علی بابایی افزود: متاسفانه از برخی تریبون ها در محافل دستاوردهای دولت و نظام زیر سوال برده می شود و این در حالیست که باید بدانیم همه از هر جناح و گروهی در یک کشتی نشسته ایم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان هم از برپایی نمایشگاه بین المللی تجهیزات ورزشی در آذرماه سالجاری خبرداد و گفت: بخشی از این نمایشگاه به هیات های تخصصی ورزش استان برای ارائه دستاوردهای اختصاص داده می شود.
محمد تقی امیری خراسانی از افتتاح پروژه ورزشی پیست دوچرخه سواری و زورخانه بین المللی از هفته دولت تا دهه فجر خبرداد و گفت: پروژه پیست دوچرخه سواری از سال 74 در حال ساخت است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان افزود: اجرای بازهای بومی و محلی، برپایی نمایشگاه بین المللی تجهیزات ورزشی در آذرماه از دیگر برنامه هایی است که در قالب ستاد چهلیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شوند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات در چهلمین سالگرد انقلاب حضور 22 نماینده کرمانی از بهترین های ورزشی استان در بازی های آسیایی جاکارتا است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: صدا و سیمای مرکز کرمان از آذرماه سال گذشته کار خود را در راستای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قالب برنامه های متعدد آغاز کرده است.
احمد علیرمضانی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال حدود سه هزار دقیقه برنامه در واحدهای صدا و سیما اجرا شده است افزود: از دستگاه های اجرایی استان کرمان مستند فعالیت های 40 ساله را خواستیم تا به نمایش گذاشته شود.
مدیرکل صدا و سیما مرکز کرمان خاطرنشان کرد: در برنامه ای از استانداران دوره های گذشته دعوت کرده تا عملکرد دوره فعالیت خود را به مردم عنوان کنند و این برنامه در حال انجام است.
یدالله موحد مدیرکل دادگستری استان کرمان نیز هم گفت: یک مستند30 دقیقه ای در رابطه با خدمات قضایی استان کرمان در این 40 سال گذشته انقلاب در حال انجام است.
حجت الاسلام علی جلالی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز با اشاره به تشکیل کارگروه شورای هیات های مذهبی، کانون های فرهنگی ،افزود: 15 طرح و برنامه کاری در این کارگروه ها مربوط به 40سال گذشته انقلاب ارائه و به تصویب ستاد رسیده است .
9895/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.