به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، دادخدا سالاری در حاشیه فک پلمپ انبارهای احتکار کالا در کرمان افزود: این کالاها در فاصله زمانی کمتر از 10 روز از زمان کشف و با هدف تنظیم بازار و رفع نیازهای مردم به بازار تزریق شده است.
وی در خصوص شیوه توزیع اقلام اساسی مردم اظهار داشت: پس از فک انبارها با حکم و نظارت مقام قضایی، اقلام در محل هایی که از قبل توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت مشخص شده با نظارت مقام قضایی، پلیس و تعزیرات به فروش می رسد.
دادستان کرمان با بیان اینکه هیچ محدودیت خاصی در فروش اقلام وجود ندارد اعلام کرد: شهروندان کرمانی می توانند برای خرید لوازم خانگی (برقی)، سرمایش و گرمایشی به چهار راه نیکزاد واقع در بزرگ راه یادگار امام (ره) (اتحادیه تعاونی ها) مراجعه کنند.
سالاری با اشاره به اینکه مابقی کالاهای اساسی مردم در فروشگاه های مورد تایید توزیع خواهد شد بیان کرد: دغدغه اصلی این است که این اقلام در اختیار نیازمندان واقعی قرار گیرد و جلوی سوء استفاده های بعدی گرفته شود.
وی تصریح کرد: امیدواریم با ادامه بحث مبارزه با احتکار و اخلالگران نظام اقتصادی و توزیع این اقلام در بین شهروندان بازار به تعادل مطلوب برسد.
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.