رضا فلاح روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم پشتیبانی و آماده سازی مناطق جمعیت هلال احمر استان کرمان روز پنجشنبه و مابقی تیم ها صبح امروز به شهرستان ایرانشهر از توابع استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند.
وی اظهار داشت: تیم های امدادی این نهاد از جمله پزشکان متخصص و عمومی، پیراپزشک، روانشناسان، اپتومتریست، دندانپزشکان و سایر کادر درمانی در بخش بمپور (دهستان قاسم آباد) و مرکزی (روستای ابتر) شهرستان ایرانشهر خدمات ارائه می کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: تیم های امدادی جمعیت هلال احمر استان کرمان خدمات جراحی سرپایی، تخصصی، دندانپزشکی، تحویل دارو و عینک، انجام بررسی ها و اقدامات بهداشتی محیط و آب، توزیع اقلام زیستی و حمایت های روانی در قالب جنگ شادی را در دستور کار خود دارند.
وی افزود: تحقیقات و آزمایش آب این شهرستان توسط مهندسان آب استان کرمان بررسی می شود و بیماری های سخت درمان این شهرستان به میزان نامحدود شناسایی و برای انجام مابقی امور درمانی به کرمان منتقل می شوند.
فلاح ابراز کرد: همچنین خودروهایی از جمله کامیون و کامیونت، وانت، آمبولانس و سواری نیز به این شهرستان اعزام شده است.
وی با بیان اینکه پیش از این طی نظر سنجی نیازهای شهرستان ایرانشهر شناسایی شده است گفت: کمک های مردمی استان کرمان نیز توسط صندوق هایی جمع آوری و به مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان اهدا می شود.
3029/7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.