به گزارش ایرنا ، شهردار رفسنجان شامگاه چهارشنبه در یک نشست مطبوعاتی با اشاره به اینکه فضاهای سبز این شهر با آب آشامیدنی آبیاری می شوند گفت: البته با اجرای طرحهای در دست اقدام به دنبال این هستیم که آب فضای سبز را از آب آشامیدنی جدا کنیم .
محمدرضا عظیمی زاده افزود: در راستای این جایگزینی هم اکنون عملیات اجرایی ساخت هفت مخزن در میادین اصلی این شهر از جمله میدان 22 بهمن، ورودی کرمان به رفسنجان و دیگر نقاط شهر ساخت مخزن پیش بینی شده و لوله گذاری ها در حال انجام است.
شهردار رفسنجان با تاکید بر اینکه آب آشامیدنی باید برای مصرفی مردم باشد نه آبیاری فضای سبز و زمان آبیاری فضاهای سبز نباید در طول روز بلکه باید در طول شب آبیاری شود به وضعیت بودجه ای این شهرداری پرداخت .
وی به بودجه 180 میلیارد تومانی شهرداری رفسنجان در سال جاری اشاره و اظهار داشت: 45 میلیارد تومان از این بودجه در قالب 35 درصد صرف هزینه های جاری و 65 درصد دیگر نیز صرف امور عمرانی، شهرسازی، آسفالت، ساخت 33 بوستان وفضای سبز می شود.
عظیمی زاده گفت : نیازهای مردم و شهروندان مهم است و اولویت بندی می شوند که یکی از نیازهای مردم ایجاد فرهنگسرا جهت بحث های مشاوره ای و روانشناسی است که در آینده ای نزدیک این فرهنگسرا ایجاد خواهد شد.
وی بیان کرد: در بحث رسیدگی به عمق محلات نیز برنامه ریزی شده تا همه جای شهر به طور یکسان خدمات شهری دریافت نمایند ضمن اینکه رسیدگی به بافت فرسوده و احیای این بافت و همچنین ساماندهی خیابانهای شهر و ساماندهی طولانی ترین بازار ایران از برنامه های این شهرداری است.
عظیمی زاده خاطرنشان کرد: برای رونق در شهرستان رفسنجان که درآمد آن از تک محصولی پسته بوده و امسال 90 درصد محصول تباه شده نباید مردم ناامید شوند بلکه با امید و عزم جدی این بحران را رد کنند.
جمعیت شهر رفسنجان بیش از 150 هزار نفر است.
شهرستان رفسنجان به عنوان قطب تولید پسته کشور و جهان با جمعیتی بالغ بر 311 هزار نفر در 110 کیلومتری کرمان قرار دارد.
7433/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.