به گزارش ایرنا، محمد جواد فدائی روز سه شنبه در نشست فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان افزود: پروژه اقتصاد مقاومتی پروژه ای است که در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی باشد و تاکید شده که دستگاه ها درتعریف پروژه های جدید، تطابق آنها با بندهای سیاست های اقتصادمقاومتی را بررسی کنند.
وی اظهارداشت: پروژه ها باید بر مبنای تطابق آنها با تعداد بندهای سیاست های اقتصاد مقاومتی اولویت بندی شود و هر پروژه ای که بیشترین تناسب با سیاست های اقتصادمقاومتی را دارد در صدر قرار گیرد.
وی عنوان داشت: ستاد برای تامین منابع مالی اجرای پروژه های اقتصادمقاومتی نیز باید همکاری لازم را داشته باشد تا با اجرای این پروژه ها، وضعیت کنونی و آینده اقتصادی کشور و استان را به خوبی مدیریت کرده و از بحران های پیش رو عبور کنیم.
سرپرست استانداری کرمان بر استفاده از کالاهای تولیدی استان در واحدهای بزرگ اقتصادی تاکید و بیان کرد: در استان کرمان برنامه ریزی شده تا نیازهای واحدهای بزرگ اقتصادی از ظرفیت ها و تولیدات موجود استان تامین شود که در راستای اجرای این طرح، واحدهای استان باید فهرستی از اقلام موردنیاز خود را در حداقل زمانی ارایه دهند.
این نشست در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.