به گزارش ایرنا، محمد سلمانی شبانگاه سه شنبه در جمع مودیان مالیاتی سیرجان افزود: بخشودگی جرائم ارزش افزوده با هدف طرح تکریم ارباب رجوع، رفع مشکلات مردم و کاهش ایاب و ذهاب به مرکز استان تا سقف 500 میلیون تومان به معاونت امور مالیاتی و تا 300 میلیون تومان را به کارشناس امور مالیاتی شهرستان سیرجان تفویض اختیار شد.
وی با بیان اینکه استان کرمان تاکنون رتبه برتر پرداخت و جمع آوری مالیات را در کشور داشته است تصریح کرد: 62 درصد مشارکت مردم در پرداخت مالیات جلب شده که 20 درصد بالاتر از سطح کشوری است.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تاکید بر شناسایی دانه درشت هایی که فرار مالیاتی دارند گفت: باید درصدد شناسایی افرادی که با 2 دفترچه کار می کنند و از پرداخت مالیات قانونی خود به دور هستند باشیم.
شهباز حسن پور افزود: اهالی سیرجان در پرداخت مالیات وفاق دارند و 700 واحد تولیدی و صنعتی این شهرستان بموقع مالیات می پردازند.
وی خواستار برگزاری جشنی با عنوان شکرگزاری وجود مردم خوب در پرداخت مالیات با حضور همه مودیان مالیاتی در شهرستان سیرجان شد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: استان کرمان و شهرستان سیرجان 70 درصد مشارکت در خوداظهاری پرداخت مالیات داشتند که بالاترین رقم در کشور است و این یعنی عملکرد مسئولان مالیاتی استان کرمان در تکریم ارباب رجوع بسیار خوب بوده است.
3029/7435
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.