به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، دادخدا سالاری با اشاره به اینکه دستگاه قضایی با قاطعیت با عوامل ناامنی در جامعه برخورد خواهد کرد افزود: در مدت کوتاهی عمده تحقیقات این پرونده در شعبه هفت بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرمان انجام و پس از وصول پاسخ استعلامات از مراجع ذیصلاح تصمیم نهایی اتخاذ و کیفرخواست بزودی صادر خواهد شد.
این مقام قضایی اعلام کرد: پس از اعلام مفقودی یک خانم میانسال از سوی خانواده وی، بلافاصله رسیدگی به پرونده در دستور کار شعبه هفت بازپرسی و کارگاهان پلیس آگاهی کرمان قرار گرفت و متهم ظرف کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.
وی عنوان کرد: متهم در بازجویی های اولیه به قتل اعتراف و علت و انگیزه اصلی خود را سرقت طلا و جواهرات مقتول اعلام کرده است.
دادستان کرمان با بیان اینکه قاتل پس از وارد کردن ضربات متعدد چاقو به بدن مقتول، اقدام به سرقت طلاهای این فرد می‌ کند گفت: وی طلاهای مسروقه را در مکانی خارج از شهر به همراه آلت قتاله مخفی می کند که توسط ماموران پلیس آگاهی کشف و ضبط شد.
وی با اشاره به اینکه متهم (الف.م) سوابق کیفری از جمله سرقت و حمل مواد مخدر را در پرونده خود دارد افزود: متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.