جواد شهریاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 157 تن گوشت مرغ و 52 تن گوشت قرمز در هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، منوجان، قلعه گنج، فاریاب و رودبار جنوب توزیع شده است.
وی تصریح کرد: امسال در زمینه توزیع گوشت مرغ نسبت به مدت مشابه سال قبل 157 درصد و در زمینه گوشت قرمز 160 درصد افزایش توزیع داشته ایم که این مساله به دلیل استقبال یک میلیون نفر مردم جنوب استان کرمان بوده است.
وی به طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در جنوب کرمان اشاره کرد و گفت: در این طرح 37 تن گوشت قرمز و 475 تن گوشت مرغ در 120 مرکز فروش بصورت ثابت و سیار برای رفاه بیشتر شهروندان هفت شهرستان این منطقه توزیع شد.
مدیرعامل شرکت امور دام با بیان اینکه طرح ضیافت ماه مبارک رمضان از 26 اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشت،افزود: عاملین توزیع در هفت شهرستان جنوب کرمان موظف شدند با نصب بنر بر درب مغازه قیمت هر کیلو مرغ را اعلام کنند از این رو شاهد تنظیم قیمت مرغ در منطقه جنوب کرمان هستیم.
وی اظهار داشت: هیچگونه کمبودی از نظر تامین و توزیع اقلام پروتئینی در جنوب کرمان وجود ندارد و مردم در این زمینه نگرانی نداشته باشند.
شرکت پشتیبانی امور دام جنوب استان کرمان، مستقل از مرکز این استان هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، منوجان، قلعه گنج، فاریاب و رودبار جنوب را با جمعیت یک میلیون نفر پوشش می دهد.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.