به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد شیخ بهایی در نمازجمعه این هفته کرمان افزود: دستگاه قضایی زمانی که حکمی صادر شد، باید برای اجرای آن بدور از صحنه سازی ها و فشارها انقلابی عمل کند.
وی با اشاره به وجود برخی مشکلات در جامعه بیان کرد: هر جا خلاف قوانین اسلام و حرف ولی فقیه عمل کردیم مشکل ایجاد شده است و مطالبات مقام معظم رهبری در رابطه با مسائل اقتصادی بر زمین مانده است.
خطیب جمعه کرمان تصریح کرد: اگر تولید کننده، مصرف کننده و مسئولان ناظر با یکدیگر هماهنگ عمل کنند ما پیشرفت داریم و کوتاهی در این رابطه باعث ضربه می شود.
وی تاکید کرد: در حل مشکلات مردم باید انقلابی عمل کنیم و نباید مشکلات مردم گرفتار کاغذ بازی شود.
حجت الاسلام شیخ بهایی گفت: وقتی مدیریت ها و مسئولیت ها در دست اهلش قرار نمی گیرد کار خراب می شود و باید مدیریت کشور در اختیار بهترین گزینه ها باشد.
وی ادامه داد: عده ای که دست پرورده دشمنان دین هستند به سیستم نفوذ پیدا می کنند و لطمه می زنند و یکی از مشکلات کشور ما همین نفوذی ها می باشند.
خطیب جمعه کرمان اظهار داشت: انقلاب اسلامی دشمن دارد و دشمنان ما به دلیل ضربات چهل ساله از انقلاب اسلامی، دشمن تک تک افراد کشور هستند.
وی با بیان اینکه موشک های ما دشمنان را ترسانده است تصریح کرد: دشمنان ما هیاهو می کنند اما جرات اقدام ندارند و مطالبه مردم از مسئولان این است که مستقیم برانند و دشمن پیمان شکن را بشناسند.
حجت الاسلام شیخ بهایی افزود: این ملت اجازه مذاکره مجدد با دشمنی که پیمان شکن بوده است را به هیچ مسئولی نمی دهد.
وی بیان کرد: در زمانی تبلیغ دین و برگزاری جلسه مذهبی جرم بود، اما اکنون تبلیغات اسلامی در دورترین نقاط جهان گسترش پیدا کرده است.
خطیب جمعه کرمان تاکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی باید حلقه وصل بین روحانیون و مراکز شهرها، روستاها، داخل و خارج باشد و بسیاری از نقاط استان کرمان نیازمند تبلیغ هستند.
وی با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و اوقات فراعت نوجوانان و جوانان تصریح کرد: دستگاه های مسئول باید در این رابطه احساس وظیفه کنند و وقت فراعت را با برنامه های شیرین، جذاب و اسلامی پر کنند.
وی بیان کرد: در بحث ازدواج یکی از مشکلات جامعه بالا رفتن سن ازدواج است و سخت گیری بی مورد و هزینه های سنگین که برخلاف دستورات اسلام هست در واقع عامل این افزایش سن ازدواج بشمار می رود .
7437/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.