به گزارش ایرنا، مردم شریف و متعهد استان کرمان که همزمان با دیگر نقاط میهنمان و در ساعات اولیه در راهپیمایی باشکوه روز قدس حضور یافتند و با شعارهای 'الله اکبر '، 'فریاد ملت ما مرگ بر آمریکا ، پیام ملت ما نابودی اسرائیل ' حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین با صدای بلند به گوش جهانیان رساندند.
حضور پر رنگ مسئولان و اقشار مختلف مردم اعم از پیر و جوان صحنه های حماسی روز جهانی قدس را در کرمان به منصه ظهور گذاشته و نشان می دهد این ملت پر صلابت تر از گذشته راه امام راحل (ره)را ادامه خواهند داد.
در طول مسیر راهپیمایی نسل سوم و چهارم انقلاب با برگزاری نمایشگاه عکس و کاریکاتور، پخش تراکت و پلاکارد بر پیروی از بنیانگذار جمهوری اسلامی و فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با محو اسرائیل از صحنه روزگار صحه گذاشتند.
ملت خداجو و روزه دار کرمان با وجود گرمای هوا در صفوف فشرده زن و مرد دوشادوش یکدیگر وحدت کلمه خود را مبنی بر اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب و تجدید میثاق با ملت فلسطین نشان دادند.
براساس این گزارش در دیگر شهرهای استان کرمان مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و یکصدا و یکدل با سردادان شعارهای الله و اکبر ، فریاد ملت ما بر بر آمریکا و پیام ملت ما نابودی اسرائیل حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.
7437/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.