به گزارش ایرنا مجید سیمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مقابله و مبارزه با قاچاقچیان و سارقان مسلح مواد مخدر در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد افزود: طی یکسری کار اطلاعاتی دقیق و منسجم محل اختفای باند سارقان مسلح مورد شناسایی و با دستور مقام قضایی باند ذکر شده مورد ضربه قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از انجام عملیاتی غافلگیرانه، ماموران انتظامی شهرستان کهنوج موفق به انهدام و دستگیری اعضای این باند مسلح شدند.
دادستان کهنوج اعلام کرد: در این عملیات سه قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف، یک قبضه کلت کمری، 2 رشته دستبند، تعدادی اسپری فلفل و خشاب از متهمان کشف و ضبط شده است.
این مقام قضایی عنوان کرد: طی بازجویی های به عمل آمده، متهمان به چند مورد سرقت مسلحانه اقرار کرده و پس از صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.
دادستان کهنوج با اشاره به اینکه حمل مواد مخدر و سرقت مسلحانه مواد مخدر، معضلی جدی در جنوب استان به شمار می رود اظهار داشت: با توجه به اینکه استان کرمان و بویژه جنوب این کرمان از لحاظ جغرافیایی در مسیر ترانزیت محموله های کلان مواد مخدر قرار دارد در این راستا دستگاه قضایی مقابله و مبارزه با قاچاقچیان و سارقان مسلح مواد مخدر را در دستور کار فوری خود قرار داده و با عاملان اینگونه جرایم به طور جدی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
کهنوج با 43 هزار و 977 نفر جمعیت در 360 کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.
3029/7450/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.