به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس سرهنگ رضا زارعی بیان کرد: با بررسی و تحقیقات صورت گرفته از صحنه های سرقت از منازل توسط کارآگاهان سرنخ هایی بدست آمد.
وی اضافه کرد: سارقان به صورت باندی و حرفه ایی با پوشش قرار دادن یک خانم و با استفاده از چند دستگاه خودرو و تعویض پلاک آنها در روزهای پایانی هفته و تعطیلات رسمی سرقت می کردند.
وی افزود: سارقان در روزهای تعطیل به علت خالی بودن برخی از خانه ها وارد منازل آپارتمانی شده و اموال با ارزش شامل طلاجات، فرش های ابریشمی و تابلو فرش را سرقت می کردند.
رئیس پلیس آگاهی همدان اظهارکرد: پس از تشکیل تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت یکی از متهمان حرفه ای و باسابقه کیفری شناسایی شد.
سرهنگ زارعی اضافه کرد: این فرد با همکاری خواهر، همسرش و فرد دیگری به نام 'نورالدین' که با زندان ارتباط داشت سرقت را انجام می دادند.
وی بیان کرد: سارقان در یک عملیات دستگیر و از محل اختفای آنها یکدستگاه خودروی پژو، اموال برقی مسروقه به همراه انواع کلیدهای کامپیوتری، شوکر، سه تخته فرش دستبافت ابریشم و تابلو فرش کشف شد.
رئیس پلیسی اگاهی با ذکر اینکه این متهمان به 12 فقره سرقت منزل از شهر همدان اعتراف کردند گفت: خریدار مال مسروقه نیز دستگیر و در بازرسی از داخل مغازه وی تعداد زیادی فرش دستبافت ابریشم و تابلو فرش نیز کشف و ضبط و تحویل مالباختگان شد.

**اینترپل قاتل جوان ملایری را دستگیر کرد
رئیس پلیس آگاهی استان همدان خاطرنشان کرد: سال 94 یک فقره قتل با سلاح سرد در ملایر رخ داده بود که قاتل از محل جرم متواری شده و تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری قاتل ناموفق بود.
سرهنگ زارعی افزود: به منظور دستگیری این فرد ابتدا مرتبطان با قاتل شناسایی و تحت بازجویی و تحقیق قرار گرفتند که مشخص شد متهم در یکی از شهرستانهای تابعه استان فارس در یک کارخانه مشغول به کار بوده ولی اخراج شده است.
وی اضافه کرد: پلیس در ادامه فردی را که در حال رایزنی با خانواده متهم جهت خارج کردن قاتل از کشور بود شناسایی کردند ولی متهم به صورت غیرمجاز به مقصد کشور عراق گریخته بود.
رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: در تحقیقات بعدی مشخص شد که قاتل فراری در یکی از شهرهای عراق مشغول به کار است.
سرهنگ عزیزی بیان کرد: با همکاری پلیس اینترپل و تعامل دستگاه قضایی قاتل متواری دستگیر و پس از انجام تشریفات قانونی به کشور استرداد شد.
7526/6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.