به گزارش ایرنا، محمد مهدی بلوردی روز چهارشنبه در نشست ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان کرمان افزود: ان محلات در استان کرمان با هم اندیشی با شهرداری، فرمانداری و جهاد دانشگاهی این استان، معرفی شده است.
وی ادامه داد: سال 96 در شمال استان کرمان پنج محله و در سال 97 تعداد 13 محله در چهار شهرستان کرمان، سیرجان، رفسنجان و راور برای اجرای این طرح برنامه ریزی شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: برای جنوب استان کرمان نیز در سال 97 تعداد 11 محله در شهرستان های جیرفت، کهنوج، منوجان و عنبرآباد پیش بینی شده است.
وی با اشاره به پروژه های در حال اجرای محلات هدف طرح توسعه پایدار شهری افزود: 8.6 میلیارد تومان پروژه در قالب 14 طرح توسط اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان از محل اعتبارات ملی در این محلات اجرا شده است.
بلوردی تصریح کرد: طبق ماده 59 قانون برنامه ششم توسعه، وزارت راه و شهرسازی مکلف است که خدمات زیربنایی و روبنایی پیشنهادی را در راستای طرح ستاد بازآفرینی شهری پایدار به دولت ارائه کند.
وی گفت: در برنامه ششم توسعه 47 محله به عنوان برنامه هدف این طرح ستاد بازآفرینی شهری پایدار در استان کرمان پیش بینی شده است.
با اجرای این طرح تا پایان برنامه ششم توسعه حدود نیمی از بافت‌های ناکارآمد و فرسوده کشور، نوسازی می شوند و بخش خصوصی می تواند با حضور موثر در این بافت ها این بازار بزرگ را به خود اختصاص دهد.
3029/7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.