به گزارش ایرنا، علیرضا رزم حسینی روز شنبه در آئین افتتاح موزه پلیس کرمان از اسناد موجود در این موزه به عنوان شناسنامه امنیت استان نام برد و افزود: افتتاح موزه پلیس کرمان کار بسیار ارزشمندی است زیرا این استان همواره در طول تاریخ جایگاه ویژه ای در توسعه امنیت داشته است.
وی ادامه داد: بیش از 40 درصد گردشگران کشور در حوزه فرهنگی هستند و یکی از موارد مورد توجه آنها، موزه ها است زیرا موزه ها پیشینه فرهنگی و تمدن ایرانیان را به نمایش می گذارد .
وی با تاکید بر اینکه سیر تاریخی نظم و امنیت استان کرمان جایگاه ویژه ای در سطح کشور دارد، تصریح کرد: باید تبلیغات لازم از طریق رسانه ها پیرامون موزه پلیس کرمان برای جلب گردشگران داخلی و خارجی انجام گیرد.
رزم حسینی گفت: با وجود شرایط خاص منطقه ای ، امنیت مطلوبی در استان کرمان برقرار است طوریکه این استان در سال گذشته رتبه برتر امنیتی در کشور را به خود اختصاص داده است.
وی اظهار داشت: بخش عمده ای از تامین نظم و امنیت بر عهده نیروی انتظامی قرار دارد که این مهم به خوبی در استان کرمان انجام شده است.
20 هزار سند قدیمی و تاریخی مرتبط با حوزه نظم و امنیت در استان کرمان در قالب موزه پلیس که امروز طی مراسمی خاص افتتاح شد ، برای بازدید عموم به نمایش درآمده است.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.