مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از وقوع 2 فقره تصادف در این شهرستان خبرداد و گفت: یک واحد مسکونی نیز در کرمان دچار آتش‌سوزی شد.

علی عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص این حوادث اظهار داشت: یک واحد مسکونی واقع در بلوار شاهد دچار آتش‌سوزی شد.
 
وی گفت: با توجه به شدت حادثه بلافاصله دو دستگاه خودروی اطفاء حریق از دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند و حریق با حضور آتش نشانان اطفاء شد.

عسکری عنوان کرد: علت این آتش سوزی توسط کارشناسان این سازمان در دست بررسی است 
 
مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از دو حادثه دیگر که شب گذشته در شهر کرمان به وقوع پیوست خبر داد و اظهار کرد: واژگونی یک دستگاه خودرو پژو پارس واقع در بزرگراه آیت الله خامنه ای منجر به فوت دو نفر و مصدومیت یک نفر از سرنشینان خودرو شد .
 
وی زمان اعلام این حادثه را به ستاد فرماندهی 125 را ساعت 24 شب گذشته عنوان کرد و افزود: تیم امداد و نجات این سازمان از نزدیک‌ترین ایستگاه  بلافاصله در محل حاضر و 3 نفر سرنشین خودرو که به علت شدت حادثه محبوس شده بودند توسط آتش‌نشانان از بین آهن پاره‌ها خارج شدند و اقدامات اولیه پیشگیری از حریق احتمالی انجام شد .
 
عسکری از تصادفی دیگر واقع در بزرگراه امام خمینی (ره) که منجر به مصدومیت دو نفر شد خبر داد و عنوان کرد: این حادثه شب گذشته یکم اردیبهشت ماه در ساعت 21:2 دقیقه به وقوع پیوست که تیم‌های تخصصی امداد و نجات این سازمان از دو ایستگاه در محل حادثه حضور یافته و ضمن نجات سرنشینان محبوس شده از داخل خودرو از حریق احتمالی جلوگیری کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.