به گزارش ایرنا ،محمد رضانژاد روز یکشنبه در دیدار با امام جمعه جیرفت ضمن تبریک سال جدید و تاکید بر اجرایی شدن شعار سال، افزود: این میزان اعتبار به صورت بلاعوض به مددجویان بهزیستی جیرفت پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه 454 مددجوی اعصاب و روان از خدمات بهزیستی جیرفت استفاده می کنند، تصریح کرد: یکهزار و 229 نفر معلول جسمی، 361 نفر معلول بینایی، 223 نفر معلول شنوایی و یکهزار و 27 نفر معلول ذهنی در شهرستان جیرفت وجود دارد .
رضانژاد بیان کرد: سال گذشته چهار میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه در زمینه درمان، آموزش و مسکن به مددجویان بهزیستی پرداخت شد.
وی به افتتاح نخستین انجمن حمایت از معلولان جنوب کرمان با نام 'یاران همراه فردای جیرفت' اشاره کرد و گفت: این موسسه با مجوز و تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان کرمان به عنوان اولین موسسه حمایت از معلولان در جنوب کرمان فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی هدف از ایجاد این مرکز را واگذاری امور معلولان به خود آنها ذکر کرد که این مهم برای نخستین مرتبه در جنوب کرمان انجام می شود.
سه هزار و 295 معلول در شهرستان جیرفت وجود دارد که از بهزیستی خدمات دریافت می کنند.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.