حسین اسحاقی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این گواهی ها در رشته های برنامه ریزی امور خانواده، گرافیک رایانه ای و تصویر سازی است که در نیم سال دوم امسال نیز صادر شده است .
وی با بیان اینکه ٢٠ موسسه فرهنگی و هنری در جنوب کرمان فعالیت می کنند، اظهار کرد: این تعداد گواهی نامه در 2 مرحله آزمون جامع و ادواری که در شهرستان کهنوج و جیرفت برگزار شد و برای هنرجویانی که موفق به کسب حد نصاب نمره قبولی شدند، صادر گردید.
وی از صدور مجوز چهار کانون آگهی و تبلیغات در جنوب کرمان خبر داد و گفت: با صدور این چهار مجوز تعداد کانون های آگهی و تبلیغات به 52 موسسهافزایش یافته است.
اسحاقی گفت : مغازه داران منطقه جنوب کرمان برای طراحی و چاپ تابلوهای فروشگاه های خود با توجه به اطلاعات مدیران کانون های آگهی و تبلیغات به این کانون ها مراجعه کنند و از مراجعه به افراد غیر متخصص خودداری کنند.
وی ادامه داد: با صدور مجوز لازم کانون های آگهی و تبلیغات توسط اداره کل ارشاد این کانون ها باید در مدت 6ماه از صدور مجوز نسبت به تامین دفتر کار مناسب اقدام کنند.
اسحاقی اظهار کرد: کانون های آگهی و تبلیغات با داشتن ایده تبلیغاتی و گرافیکی در زمینه طراحی و ایده پردازی نقش پر رنگ تری را در منطقه ایفا کنند.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان مستقل از مرکز استان هفت شهرستان را با جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.
7450/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.