مسعود حیدری پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مساحت شهرستان رفسنجان 830 هزار هکتار می باشد که 770 هزار هکتار آن اراضی ملی است.
وی تصریح کرد: از 770 هزار هکتار اراضی ملی در این شهرستان حدود 100 هزار هکتار در محدوده شهری و زیر نظر اداره راه و شهرسازی می باشد.
حیدری پور بیان کرد: با توجه به اینکه از 670 هزار هکتار اراضی دولتی زیر نظر اداره منابع طبیعی این شهرستان در محدوده توابع شهرستان، روستاها و بخش ها است، 400 هزار هکتار سند دار شده اند مابقی این اراضی به عبارتی حدود 270 هزار هکتار نیز وضعیت سنددار شدنشان در آینده نزدیک مشخص می شود و برای این اراضی سند تک برگی صادر و تثبیت مالکیت دولت برای آنها در این شهرستان قطعی خواهد شد.
وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون برای بیش از 535 هکتار اراضی دولتی در این شهرستان سند تک برگ صادر شد و یکی از مهمترین وظایف این اداره اخذ اسناد تک برگی با کمک اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان و تثبیت مالکیت دولت بر عرصه های منابع طبیعی می باشد.
حیدری پور صدور سند برای اراضی دولتی را جلوگیری از هرگونه تعرض و سوء استفاده انسانی به این اراضی دانست و گفت: اراضی دولتی متعلق به همه است و همگان باید در حفظ و نگهداری آنها کوشا باشند.
رفسنجان با جمعیت 311 هزار نفر در 110 کیلومتری کرمان قرار دارد.
7433/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.