به گزارش ایرنا ،شهباز حسن پور شامگاه پنجشنبه با اشاره به آغاز تولید 200 مگاوات برق در شهرستان سیرجان در سفر رییس جمهوری به استان کرمان، اظهار کرد: هم اکنون سرمایه گذار خارجی برای تولید 1000 مگاوات انرژی دیگر در استان کرمان اعلام آمادگی کرده که می توان در این راستا 23 شهرک انرژی باد و خورشید برای استان کرمان با ظرفیت 50 مگا وات را ایجاد کرد.
وی اضافه کرد:خوشبختانه سفر دور دوم هیات دولت به استان کرمان، سفری بسیار موفقیت آمیز بود به طوری که رییس جمهوری از این سفر بعنوان الگویی برای سایر سفرهای استانی خود یاد می کند.
وی ضمن انتقاد از عملکرد بانک های استان در حوزه ارایه تسهیلات جهت بازسازی واحدهای مسکونی غیرمقاوم اضافه کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعطای تسهیلات برای بازسازی 15 هزار واحد مسکونی را جهت مقاوم سازی تصویب کرده است .
وی ادامه داد: اما با این وجود بانک های استان هیچگونه اقدامی در این راستا انجام نداده و در این حوزه استان کرمان جز استان های ردیف آخر در کشور در استفاده از این منابع قلمداد می شود.
وی به موضوع بازگشت مازاد درآمد منابع مالیاتی نیز اشاره کرد و تصریح کرد: این مساله یکی از درخواست های جدی استان کرمان است که می تواند بسیاری از پروژه های استان را از این برگشت منابع به اتمام رساند .
حسن پور در این نشست از روسای کمیسیون اقتصادی مجلس و مجمع نمایندگان استان خواست این موضوع را بطور جد پیگیری کنند تا این سرمایه به استان برگشت داده شود.
5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.