به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، 'سعید جعفری' در ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی (گام دوم مثلث توسعه اقتصادی) شهرستان راور به میزبانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در تهران با اشاره به طرح های کوتاه مدت ستاد فرمان اجرایی امام (ره) در راور افزود: 9 طرح اشتغالزایی کوتاه مدت در قالب طرح مهتاب را در نظر گرفته ایم که در مجموع و حداکثر تا شهریور ماه سال آینده هزار و 250 فرصت شغلی را در این شهرستان ایجاد خواهد کرد.
ویب ادامه داد: برای این منظور 14 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
قائم مقام بنیاد برکت با اشاره به طرح های کوتاه مدت ستاد فرمان اجرایی امام (ره) در شهرستان راور با بیان اینکه مطالعات مشاور ستاد بعنوان معین اقتصادی شهرستان راور ارائه شده و بعد از این رویکرد با نتایج این مطالعات خواهد بود.
وی با بیان اینکه پنج زمینه کلی در این شهرستان احصاء شده که نشان دهنده راهبردهای اجرایی این ستاد در شهرستان راور است اظهار کرد: در تفاهمنامه انعقاد شده ما بین استانداری کرمان و ستاد فرمان اجرایی امام (ره) سه بازه زمانی کوتاه، میان و بلند مدت را در دستور کار خواهیم داشت که مشارکت جامع محلی تاکید فراوان شده است.
قائم مقام بنیاد برکت اظهار کرد: هفت طرح میان مدت نیز در این تفاهمنامه برای رفع بیکاری شهرستان راور در نظر گرفته شده که بازه زمانی این طرح نیز یک ساله بوده که هزار و 340 فرصت شغلی با 105 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
وی با اشاره به تصویب 36 طرح در کمیته این ستاد در قالب طرح های تسهیلات محور اظهار کرد: در قالب این طرح 40 میلیارد ریال با آورده کارآفرین در نظر گرفته شده که اشتغال 434 نفر را فراهم خواهد کرد.
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.