به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی دادگستری کرمانشاه؛ محمدرضا عدالتخواه در سومین جلسه ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در سرسرای اجتماعات دادگستری کرمانشاه هدف ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری را لبیک دستگاه قضائی به فرامین ولایی رهبری معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی برشمرد و افزود: باید دستگاه قضائی با همه توش و توان و بکارگیری ظرفیت قانونی خود به اقتصاد کشور خدمت کند.
او گفت: دادستانی استان نهادهای مرتبط در حوزه فعالیت بنگاه های اقتصادی را مورد سئوال قرار دهد تا واحدهایی که می توان با اعمال ظرفیت های قانونی احیا کرد و به چرخه تولید و اشتغال استان برگرداند، شناسایی و کمک شود.
وی وضعیت اجتماعی استان را نیازمند عزمی جهادی راسخ و همه جانبه از سوی همه نهادها دانست و اظهار کرد: بی تردید اراده ای که در قوه قضائیه برای این مسأله مهم و آماده خدمت است، اراده ای خلل ناپذیر و با حسن نیت و با هدف غایی گره گشایی از طریق خدمات قضائی و حقوق در راه تولید و اشتغال است.
عدالتخواه افزود: راهبردها و سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبری معظم انقلاب ابلاغ شده متوجه تمامی قواست و قوه قضائیه نیز با این رویکرد در صدد ایفای نقش خود در شکوفایی اقتصاد مقاومتی کشور است.
استان کرمانشاه با 2میلیون نفر جمعیت و نرخ بیکاری 22درصدی رتبه اول بیکاری کشور را دارد.
3033خبرنگار و انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.