معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان، از فعالیت ۳۴ پایگاه ستاد اسکان در سطح شهرستان ها و مناطق استان خبرداد و گفت: تعداد ۴۴۱ مدرسه در قالب ۵ هزارو ۱۶۰ کلاس درس برای اسکان میهمانان نوروزی سال ۹۷ آماده شده است.

به گزارش ایلنا از کرمان، حسین میرزایی در دومین جلسه ستاد اسکان فرهنگیان استان بر حفظ شان و منزلت فرهنگیان در ستادهای اسکان تاکید کرد‌.

وی با بیان اینکه ۴ هزار و ۸ کلاس درس از این تعداد در گروه "الف" و یکهزار و ۳۲ کلاس درس در گروه "ب" هستند، گفت: یکهزارو ۵۲۵ نفر به عنوان عوامل اجرایی در استان به میهمانان فرهنگی خدمات ارائه می دهند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به پذیرش ۲۵۶ هزارو ۱۲۳ نفر روز میهمان نوروزی در ستادهای اسکان نوروزی سال ۹۶ اظهار کرد: پذیرش میهمانان نوروزی استان در سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ بیش از ۲۰ درصد رشد داشته است.

میرزایی با بیان اینکه رویکرد ما در آموزش و پرورش استان رویکرد مشاهده ای و استفاده از خرد جمعی است، افزود: استفاده از خرد جمعی در راستای ارائه خدمات و حفظ شان و منزلت و عزت مندی همکاران فرهنگی مهمترین هدف از برگزاری این جلسات است.

وی افزود: توسعه و تجهیز و راه اندازی مراکز آموزشی و رفاهی در راستای حفظ عزت مندی و کرامت معلمان در چند سال اخیر در آموزش و پرورش استان صورت گرفته است.

میرزایی اظهار کرد: فرهنگیان سرآمد اجتماعی یک جامعه هستند و حفظ شان و منزلت آنان در هر زمان و مکانی مهمترین رویکرد است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه با استفاده از فرصت های قانونی بیش از ۳۰۰ باب مغازه در مکان های آموزشی استان راه اندازی شده است، عنوان کرد: این تعداد در پایان سال ۹۷ به بیش از یکهزار باب مغازه افزایش می یابد.

میرزایی با اشاره به رشد ۱۰۰ درصدی در آمدهای اختصاصی آموزش و پرورش استان در سال جاری، گفت: از این ظرفیت برای رفاه و درمان همکاران فرهنگی حداکثر استفاده را می کنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.