حمیدرضا حکمتی نیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 60 درصد از 750 میلیارد ریال تسهیلات در بخش صنعت و معدن، 23 درصد در بخش کشاورزی و 17 درصد در بخش های خدمات و بازرگانی از اول سال جاری تاکنون به متقاصیان ارائه شده است.
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: این میزان تسهیلات ارائه شده در راستای تحقق شعار سال و سیاست های دولت تدبیر و امید پرداخت شده است.
وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون یکهزار میلیارد ریال ضمانتنامه در بخش های مختلف، 250 میلیارد ریال اعتبار اسنادی داخلی و خارجی، 54 میلیارد ریال تسهیلات در زمینه ازدواج، 16 میلیارد ریال در بخش اشتغالزایی نهادهای حمایتی، 35 میلیارد ریال در زمینه نوسازی ناوگان حمل و نقل، 3.8 میلیون دلار تسهیلات ارزی از محل صندوق توسعه ملی و 39 میلیارد تسهیلات ریالی به متقاضیان پرداخت شده است.
وی اظهار کرد: بانک توسعه و تعاون همچنین در حوزه پرداخت تسهیلات طرح اشتغالزایی پایدار در مناطق روستایی و عشایری و شهرهای زیر 10 هزار نفر تسهیلات خوبی به متقاضیان ارائه کرده است.
حکمتی نیا همچنین ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: در این ایام مبارک پنج طرح در استان کرمان شامل چهار مجموعه ورزشی و یک کارخانه به بهره برداری می رسد.
وی به طرح پرداخت تسهیلات دولت در مناطق روستایی اشاره و عنوان کرد: بانک توسعه تعاون یکی از بانک های عامل پرداخت تسهیلات است لذا این تسهیلات کمک خوبی برای رشد اقتصاد روستاها و خانوارهای روستایی به شمار می رود.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز **انتشار: نجمه حسنی*
7450/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.