علی قاسم زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن قدردانی از صبر و شکیبایی مسافران این پروازها افزود: پرواز شماره 082 شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر کوالالامپور به فرودگاه امام خمینی (ره) در ساعت ۰۲:۴۲ بامداد و پرواز شماره 050 شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر بانکوک به فرودگاه امام خمینی (ره) در ساعت سه و 10 دقیقه بامداد امروز و پرواز شماره 1052 شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر کرمان به تهران در ساعت ۲۳ و 15 دقیقه در فرودگاه بین المللی کرمان به زمین نشستند.
وی تصریح کرد: پرواز داخلی کرمان به مشهد هم اکنون درحال مسافرگیری است و پرواز کرمان به شیراز در ساعت 11 صبح امروز انجام شده است.
مدیرکل فرودگاه های استان کرمان گفت: مسافران به منظور پیگیری وضیعت پروازها پیش از عزیمت به سمت فرودگاه، با شماره تماس 199 از کرمان و شماره ۳۱۲۱۲۱۰۰-۰۳۴ از شهرستانها تماس گرفته و تغییرات احتمالی در برنامه پروازی خود را دریافت و برابر آن، برنامه ریزی کنند.
قاسم زاده افزود: مسافرانی که قصد سفر به شهر تهران از طریق فرودگاه مهرآباد را دارند، با توجه به بارش برف، احتمال تاخیر در پروازهای خروجی از فرودگاه بین المللی هاشمی رفسنجانی کرمان به فرودگاه مهرآباد تهران وجود دارد.
وی با اشاره به مسافران و مراجعان به فرودگاه مهرآباد اظهار کرد: درپی ورود سامانه بارشی حاکم بر قسمت هایی از کشور٬ بعضی از پروازهای خروجی و ورودی از فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، بدلیل رعایت استاندارد های ایمنی پرواز دچار تاخیر شده اند.
هموطنان عزیز از دیگر شهرها نیز برای آگاهی از وضعیت پروازهای تهران با شماره ۰۲۱۴۴۶۶۵۵۱۹و۰۲۱۴۴۶۶۵۵۲۴ تماس حاصل کنند.
فرودگاه هاشمی رفسنجانی کرمان یک فرودگاه بین المللی است و صدور ویزا برای مسافران خارجی در این فرودگاه انجام می شود.
خبرنگار: حامد سالاری **انتشار : بهنام احمدی *
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.