** فرمانده انتظامی جیرفت از کشته شدن سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت به دلیل واژگونی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ ماشاالله ملایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پی دریافت خبری از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 در زمینه وقوع حادثه در محور جیرفت - بلوک، بلافاصله مأموران انتظامی و پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه سرنشین موتورسیکلت به علت شدت جراحات در بیمارستان فوت کرده است گفت: کارشناسان علت این سانحه را بی احتیاطی اعلام کردند.
** دستگیری یک شکارچی غیرمجاز و کشف پنج قطعه پرنده کمیاب در جیرفت
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از دستگیری یک شکارچی غیرمجاز و کشف پنج قطعه پرنده کمیاب توسط ماموران پاسگاه انتظامی علی آباد عمران خبر داد.
سرهنگ ماشاالله ملایی گفت: در پی اعلام گزارشی در زمینه اقدام فردی به شکار پرندگان کمیاب در منطقه، ماموران پاسگاه انتظامی علی آباد موضوع را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران این یگان با همکاری کارکنان حفاظت محیط زیست محل احتمالی فعالیت شکارچی غیرمجاز را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
وی تصریح کرد: در این رابطه یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و پنج قطعه پرنده کمیاب کشف و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.
** پلمب منزل یک خرده فروش مواد مخدر توسط کلانتری 15 جیرفت
فرمانده انتظامی شهرستان از پلمب یک باب منزل مسکونی متعلق به خرده فروش مواد مخدر در شهر جیرفت خبر داد.
سرهنگ ماشاالله ملایی گفت: در راستای برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، ماموران کلانتری 15 مالک اشتر از فعالیت فردی که اقدام به خرده فروشی و توزیع مواد مخدر می کرده با خبر شدند.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی محل اختفای متهم مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را دستگیر و منزل مسکونی که محل توزیع مواد بوده پلمب کردند.
** آمادگی کامل پلیس و بسیج شهرستان جیرفت برای اجرای طرح گشت محله محور
فرمانده انتظامی جیرفت با استقبال از راه اندازی طرح گشت محله محور توسط سپاه، از آمادگی کامل پلیس این شهرستان در راستای همکاری و اجرای مطلوب این طرح خبر داد.
سرهنگ ماشاالله ملایی در همایش مشترک سپاه و نیروی انتظامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ،گفت: عزت انقلاب اسلامی وام گرفته از شخصیت والای رهبر کبیر انقلاب و خون شهدایی است که با نثارکردن ارزشمندترین دارایی خود در مسیر سعادت جاودانه شدند.
وی بیان کرد: امروز پیروان راستین انقلاب معتقدتر و وفادارتر از گذشته هستند و بسیج مردمی نشانی از این روحیه ولایت پذیری در جامعه است.
وی با اشاره به اینکه بیشتر جرایم ریشه در آسیب های اجتماعی دارند تصریح کرد: تعامل نیروی انتظامی و سپاه پاسداران نقش تاثیرگذاری در پیشگیری از جرایم دارد و در بلند مدت نیز آثار مثبتی را در پی خواهد داشت.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان جیرفت نیز گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه تولید امنیت پایدار باید همه دستگاه ها اجرایی ورود پیدا کرده و طرح گشت محله محور نیز به این جهت راه اندازی شده است.
سرهنگ استائی افزود: این طرح توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در همه محلات سطح شهرستان اجرا می شود.
شهرستان جیرفت در 240 کیلومتری جنوب کرمان قرار دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: نجمه حسنی*
7450/7429/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.