به گزارش ایرنا، حمید ذکاء اسدی روز شنبه در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان افزود: یکی از کارهای علمی و بسیار خوبِ انجام شده و مورد تائید صاحب نظران، طرح ریجستری است که باید تلاش کنیم به جای خوبی برسد.
وی با بیان اینکه در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی کارهای مقابله ای خود را انجام می دهد اظهار کرد: ضمن آنکه از اصناف و بازار تشکر می کنم معتقدیم که جهادکشاورزی درباره کارهای اصولی خود باید نظرات کارشناسی دقیق ارائه کند.
ذکاء اسدی با بیان اینکه در مواردی مشکل مدیریت تشکیلات اموال تملیکی را داشته ایم گفت: امروز یک مدیر خوب و باتجربه برای اموال تملیکی استان کرمان انتخاب شده که با حضور وی تحولی در این سازمان ایجاد خواهد شد.
وی با بیان اینکه در کرمان، سیرجان، بم و زرند سالن هایی برای اموال تملیکی انتخاب شده است گفت: هر یک از ما در حوزه های مربوط به کار خود باید واقعا مسئولیت بپذیریم و پای کار بایستیم.
معاون استاندار کرمان گفت: هر مدیری که توانایی انجام کار را ندارد، استعفا دهد و ما در مجموعه مدیریت استان کرمان قطعا استعفای مدیران ناکارآمد را خواهیم پذیرفت.
معاون استاندار کرمان گفت: خواهش من این است کسی که مسئولیت پذیرفته، پای مسئولیت خود بایستند، نظر دهد و عمل کند.
وی با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی و اطلاعاتی روی باندهای بزرگ کار می کنند گفت: در این رابطه بر اساس نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی اقدام می شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: واقعیت این است همه ما باید به مسئولیت های خود واقف بوده و به آن عمل کنیم و قانون راه را مشخص کرده است.
وی خاطرنشان کرد: قضات در برخورد با میوه ها و دام قاچاق نیاز به نظر کارشناسی کارشناسان جهاد کشاورزی دارند و جهاد کشاورزی باید به این موضوع توجه جدی داشته باشد.
وی تصریح کرد: این هنر جهاد کشاورزی است که درباره قاچاق بودن یا نبودن محصولات کشاورزی و دام قاچاق اظهار نظر کند.
ذکاءاسدی گفت: در رابطه با قاچاق دام و محصولات کشاورزی کارشناس ما کارشناسان جهاد کشاورزی هستند و باید در این زمینه نظرات راهگشا ارائه کند.
ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در 9 ماه امسال 571 میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 32 درصد افزایش داشته است.
قاچاق به زیرساخت های اقتصادی و فرهنگی جامعه ضربه می زند لذا مبارزه با این امر در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.